13
چهار شنبه 1 مرداد 1399
شماره 7994
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
باتری لپ‌تاپ‌ها معمولا قدرت زیادی ندارند و پس از استفاده طولانی مدت ضعیف می‌شوند اما راه‌هایی نیز برای محافظت و افزایش طول عمر آنها وجود دارد.
گرانی مواداولیه و ماشین‌آلات و شیوع کرونا موجب ریزش مشتریان و تشدید رکود حاکم بر کسب‌و‌کار خشکشویی‌ها و اتوشویی‌ها و افزایش سهم کسب‌و‌کارهای مجازی در ارائه این خدمات شده است.
کاهش قدرت خرید مشتریان، ممنوعیت‌های صادراتی و رشد دستمزد، مواداولیه و سایر هزینه‌های تمام‌شده تولید، موجب افزایش قیمت و تشدید رکود حاکم بر بازار فرش دستباف ایرانی شده است.
سیرصعودی قیمت انواع خودروی داخلی در حاشیه بازار در حالی ادامه دارد که بدون اعلام رسمی نرخ‌های مصوب جدید، قیمت تیر‌ماه برخی محصولات ثبت‌نامی سایپا نسبت به نرخ مصوب خرداد امسال، افزایش حدود 20تا 30میلیون تومانی را شاهد بوده است.
افزایش دمای هوا در حالی تقاضا برای محصولات سرماساز مانند انواع کولر گازی، آبی و سیستم‌های خنک‌کننده مرکزی را افزایش داده است که ممنوعیت واردات و تنگناهای تولید داخل موجب کمبود و افزایش قیمت این محصولات در بازار مصرف شده است.

بوی خوشی از بازار عطر نمی‌آید

بیش از 70 درصد بازار عطر در کشور با واردات رسمی و غیررسمی تامین می‌شود، این درحالی است که کارشناسان معتقدند ابلاغ ممنوعیت واردات، ولو به طور موقت، کفه واردات غیر رسمی را سنگین‌تر از قبل خواهد کرد
افزایش نرخ ارز طی 2سال گذشته بازار کالاهای وارداتی را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده و باعث شده واردات بسیاری از اقلام با توجه به محدودیت منابع ارزی محدود یا ممنوع شود.
PDF بازار
کوتاه بازار
مجموعه شهرآهن شادآباد، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغازکرده و در زمینه فروش و عرضه آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی مرجع بسیار خوبی است.