14
شنبه 11 آبان 1398
شماره 7796
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خرید و تعویض باتری نو و مستعمل خودرو و قیمت و کیفیت آن از جمله دغدغه‌های مردم به‌خصوص مالکان خودروهای کارکرده و دست دوم است.
با وجود گردش مالی سالانه بیش از 20هزار میلیارد تومانی بازار لوازم خانگی و سهم بازار 15درصدی و رتبه نخست ایران از بازار مصرف لوازم خانگی بین کشورهای منطقه خاورمیانه، هنوز هم 14هزار میلیارد تومان 70درصد این اقلام از طریق واردات تامین می‌شود.
هیچ دستورالعملی مبنی بر اینکه سکه باید به‌صورت وکیوم شده به فروش برسد وجود ندارد.
جاروبرقی ازجمله لوازم خانگی برقی خرد است که با وجود سرمایه‌گذاری برخی تولید‌کنندگان برای ساخت داخل آن، هنوز هم بخش عمده‌ای از نیاز بازار به این کالا از طریق واردات تامین می‌شود.
اتو ازجمله لوازم برقی خانگی است که طی چنددهه اخیر سهم آن از سبد مصرفی خانوارهای ایرانی متاثر از تغییر سبک زندگی و نوسان قیمت و عرضه متفاوت بوده است.
عرضه چندنرخی انواع شیر، ماست و پنیر مشمول قیمت‌گذاری دولتی به رویه‌های معمول در بازار خرده‌فروشی لبنیات تبدیل شده است.

نرخ شیر و لبنیات چرب‌تر شد

گزارش میدانی همشهری از رشد قیمت درج‌شده روی بسته‌بندی فراورده‌های لبنی در بازار
اگر شما هم جزو اقشار نسبتا مرفهی هستید که هنوز شیر و لبنیات به‌دلیل افزایش شدید قیمت‌ها از سبد مصرفی خانوارتان حذف نشده است، پس باید تغییرات هفتگی و ماهانه قیمت انواع فراورده‌های لبنی از لوکس و کم‌مصرف گرفته تا محصولات لبنی پرمصرف مشمول قیمت‌گذاری ستاد تنظیم بازار را مشاهده کرده باشید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر وقت و حوصله و مهارت کافی برای نگهداری آبزیان در منزل را دارید برای خرید انواع ماهی و ملزومات آن باید سری به بورس آکواریوم نواب واقع در بزرگراه نواب صفوی، میدان جمهوری اسلامی بزنید.