6
یکشنبه 6 اسفند 1396
شماره 7330
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
سکه و ارز
همشهری: بهای آب در کشورهای مختلف جهان بسیار متفاوت تعیین می‌شود؛ بسته به نوع ساختار اقتصادی کشورها و به‌ویژه جایگاه پرداخت مالیات این تعرفه گستره‌ای از نزدیک به 15هزار تومان در هر مترمکعب تا کمتر از 500تومان در همین اندازه مصرف را شامل می‌شود.
همشهری: هرچند گرانی قیمت کاغذ و تغییر برخی از سیاست‌های یارانه‌ای دولت در زمینه کتاب و نشر طی سال‌های اخیر باعث افزایش قیمت چشمگیر در بازار کتاب شده اما همچنان کتاب‌خریدن و کتاب خواندن از ارزان‌ترین تفریحات در جامعه محسوب می‌شود.
توقف حراج، سکه را هوایی کرد

توقف حراج، سکه را هوایی کرد

همشهری: متوقف شدن حراج سکه در بانک کارگشایی، فعالان بازار سکه را غافلگیر کرد. حوالی ظهر دیروز بود که مسعود سلیمانی، مدیرعامل بانک کارگشایی از توقف حراج سکه در این بانک تا اطلاع ثانوی خبر داد و معامله‌گران سکه را به واکنش واداشت.
لهستان، کانادا و آلمان مشتری پوست خربزه ایرانی
تازه‌ترین روایت گمرک ایران از مبادلات تجاری کشور طی ۱۰‌ماه امسال از صادرات یک‌میلیارد و ۸۶۸ میلیون دلار میوه‌های خوراکی، پوست مرکبات یا پوست خربزه حکایت دارد.
افزایش تولید و کاهش نسبی تقاضا برای برخی اقلام آجیل و خشکبار موجب کاهش تأثیر‌پذ‌یری قیمت این محصولات از افزایش نرخ ارز شده و به جز بادام‌هندی نرخ بقیه انواع آجیل و خشکبار نسبت به شب‌چله تغییر چندانی نداشته است.
PDF بازار
کوتاه بازار
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی اعلام کرد که هیچ مشکلی برای تولید و عرضه شیرینی شب عید وجود ندارد