03
سه شنبه 9 خرداد 1402
شماره 8786
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پرداخت کرایه اتوبوس با استفاده از تلفن همراه

‌خبر
جلسه‌ آموزشی اپلیکیشن پذیرش بلیت تک‌سفره در خطوط اتوبوس تندروی تهرانBRT برگزار و طی آن کارشناسان سازمان فاوا ضمن معرفی ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن، نحوه‌ کار با آن را به مدیران، متصدیان و پیمانکاران طرف قرارداد شرکت واحد اتوبوسرانی تهران آموزش داده.
ویژه
شورا و شهرداری بازگشت تمام مطالبات، املاک و اموال و مواردی را که خساراتی به بیت‌المال وارد شده مصرانه و بدون حاشیه‌سازی پیگیری می‌کند.
معاینه فنی
در سال گذشته از 4.5میلیون خودروی سواری تهران 1.7میلیون خودرو معاینه فنی تهران را دریافت کردند که 37درصد کل سواری‌های این شهر است.

اجتماع باشکوه در صحن خراسان

تهرانی‌ها به عشق امام رضاع در میدان خراسان گردهم آمدند
ساعت 8 شب دوشنبه هشتم خرداد، در آستانه سالروز میلاد امام رضاع، امام هشتم شیعیان، جمع کثیری از مردم تهران، از زن و مرد تا پیر و جوان، با هر دیدگاه و سلیقه و پوششی، خودشان را به میدان خراسان و معابر و خیابان‌های اطراف رساندند تا در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها شرکت کنند؛ مردمانی که صدها کیلومتر دورتر از مشهدالرضا و مقبره امام رئوف برای عرض ارادت به غریب‌الغربا رهسپار میدان خراسان شدند.
پیاده‌رو‌ها در اشغال دستفروشان با حمایت اوباش

پیاده‌رو‌ها در اشغال دستفروشان با حمایت اوباش

همشهری آخرین وضعیت محور ولیعصر و تئاتر شهر را بررسی کرد
همه دستفروشان چهارراه ولیعصر و محوطه تئاتر شهر، از آن دسته افرادی که همه ما به‌عنوان دستفروش می‌شناسیم، نیستند. گروهی از آنها این محدوده را تصاحب کرده‌اند و با سلاح سرد مأموران را تهدید می‌کنند، از بقیه دستفروشان باج می‌گیرند و با یکدیگر درگیر می‌شوند.
۱۵ درصد مدارس استان تهران نیازمند تخریب هستند
امضای توافقنامه آموزشی بین آتش‌نشانی و آموزش پرورش تهران
بر اساس تفاهم‌نامه میان 2 سازمان آتش‌نشانی و آموزش و پرورش استان تهران بناست آتش‌نشانی، آموزش‌های مرتبط با ایمنی و پیشگیری از آتش‌سوزی و همین‌طور مقابله با حادثه را برای دانش‌آموزان و کارکنان مدارس برگزار ‌کند.
PDF شهر
کوتاه شهر
زهره حسامی، معاون توسعه و پایش اداره کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از کاهش ۳درصدی سرانه مصرف انرژی در ساختمان‌های ستادی شهرداری تهران در نیمه دوم سال۱۴۰۱ خبر داد .