03
سه شنبه 27 دی 1401
شماره 8692
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توجه به بودجه نوسازی و حمل‌ونقل

نگاه
در قانون بودجه همواره در بحث شهرداری‌ها و کلانشهرها مواردی وجود دارد که باید توجه چشمگیری نسبت به آن داشته باشیم. یکی از این موارد، بحث بافت فرسوده بوده که باید بودجه مناسبی نسبت به بازآفرینی آن اختصاص پیدا کند.
ویژه
با توجه به اهمیت فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در خدمت‌رسانی به مردم، تخصیص صددرصدی بودجه و نقدینگی لازم به این شرکت به‌منظور حل مشکلات مالی موجود جهت خرید قطعات یدکی و انجام تعمیرات اساسی، بسیار ضروری است.
توسعه شبکه حمل‌ونقل عمومی لزوما با افزایش قابل انتظار استقبال متناظر مردم از سیستم حمل‌ونقل عمومی همراه نمی‌شود .
شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروی سایپا از آخرین دستاوردهای فنی این مجموعه صنعتی بازدید کردند.

ثبت لحظات برفی همراه با خانواده

برگزاری نخستین جشنواره زمستانی قرن به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان ورزش شهرداری تهران شروع شده است
گزارش۲
تهران به‌واسطه بارش برف روزهای اخیر، همچنان سفیدپوش است و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سازمان ورزش شهرداری تهران هم این فرصت را غنیمت دانسته و اقدام به برگزاری نخستین جشنواره زمستانی قرن کرده است.
11هزار میلیارد تومان سهم شهرها

11هزار میلیارد تومان سهم شهرها

اگرچه میزان سهم شهرداری‌ها از لایحه بودجه سال آینده کشور نسبت به سالیان پیش افزایش داشته اما انتظارات بیشتر از اینهاست
0.2درصد از بودجه پیشنهادی سال آینده کل کشور شهری است.
استعفای صاحب فیش حقوقی 26میلیون تومانی
چندی پیش انتشار فیش حقوقی ۲۶میلیون تومانی دختر یکی از اعضای شورای شهر تهران باعث انتقاداتی در فضای مجازی و رسانه‌ها شد؛ تا جایی که این شخص دیروز از سمت خود استعفا داد.
PDF شهر
کوتاه شهر
خانه استاد لرزاده با عنوان «خانه معمار» به اتاق فکری به‌منظور ترویج معماری ایرانی- اسلامی و نجات شهر از ناهنجاری‌های معماری و شهرسازی تبدیل می‌شود.