3
پنج شنبه 15 شهریور 1397
شماره 7473
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر

در نشست مشترک رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و مدیرکل معماری ساختمان بر لزوم توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های شهر تهران تأکید شد.
ویژه
رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران معتقد است که در حوزه پسماند حدود ۲۰ هزار نفر به‌صورت غیررسمی مشغول کار هستند و روزانه حدود 1300تن به‌صورت غیررسمی زباله خشک ارزشمند جمع‌آوری می‌شود.
معارضات تاسیساتی باند غربی تقاطع بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم کامل رفع شده است. این خبری است که مدیرعامل سازمان مهندسی و عمرانی شهر تهران می‌دهد.
یک عضو شورای شهر تهران از برگزاری دوباره نمایشگاه عطر سیب از محل بودجه شهرداری تهران انتقاد کرد. ناهید خداکرمی به ایلنا گفت: «بعضی به شهردار برای برگزاری این نمایشگاه اصرار کرده‌اند اما شهردار نباید تسلیم شود.
«کارگروهی برای بهره‌گیری شهرداری‌ها از ظرفیت‌های قانون بودجه تشکیل می‌شود»؛ این مسئله‌ای است که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روی آن تأکید دارد.
سید محمدعلی افشانی، شهردار تهران که از زمان انتشار فیلم دستور پیگیری آن را داده بود، در حاشیه جلسه هیأت‌دولت:

بریده شدن گوش یک نوجوان صحت ندارد

نوجوانی که در فیلم صحبت می‌کند از چیزی هراس دارد؛ دائم برمی‌گردد و به پشت سرش یا به اطراف نگاه می‌کند و در همین حال تمام حرف‌های کسی را که پشت دوربین تلفن همراه است تکرار می‌کند:« گوشت را بریدند؟ با چی بریدند؟ با تیغ بریدند؟ وانت شهرداری منطقه 3بود؟ ضایعاتی‌های شهرداری منطقه 3گوشت را بریدند؟» چند روز پیش این فیلم 50ثانیه‌ای در فضای مجازی منتشر شد و بدون اینکه صحت و سقم آن مشخص شود حمله‌های همه‌جانبه به شهرداری را به‌دنبال داشت.

پیشنهاد شناورشدن ساعت کار ادارات تهران از اول تا 15مهر

در نشست هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ که در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک ‌تهران برگزار شد، نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دخیل در این طرح، برنامه‌ها و گزارش کار خود را ارائه کردند.
دولت باید هزینه نصب فیلتر دوده دیزلی‌ها را بدهد
طبق مصوبه هیأت دولت باید کامیون‌ها به فیلتر دوده مجهز شوند و این فناوری تنها راه مقابله با آلایندگی آنهاست.
شورای شهرکرج 2گزینه نهایی تصدی پست شهرداری را انتخاب کرد. جلسه علنی شورای شهر کرج دیروز به انتخاب شهردار اختصاص داشت. در این جلسه نام «محمدحسین نژادفلاح» هم به فهرست 20نفره گزینه‌های تصدی شهرداری کرج افزوده شد اما در نهایت از میان همه نام‌های مطرح‌شده «سیروس شفقی» و «هیربد معصومی» به‌ترتیب با ۸ و ۴ رأی حائز بیشترین آرا شدند.مهر
PDF شهر
کوتاه شهر
مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب دلیل روند کند جذب سرمایه‌گذاری در تکمیل این نمایشگاه را تحریم‌ها و نوسانات ارزی عنوان کرد.