۳
سه شنبه 17 بهمن 1396
شماره 7316
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آشویتس، به مساحت 636کیلومترمربع

یادداشت
تا چشم کار می‌کند اینجا پرنده نیست. تا چشم کار می‌کند دود است و دود و این شهری که زیر تلی از خاکستر‌ جان می‌دهد. سهم ما از زمستان همین است؛ برفی ناگهانی و آلودگی و آلودگی و آلودگی. نمی‌توان گفت که «با اینا زمستون سر می‌کنم» چرا که با این هوای ایستاده در درگاه دوزخ، اگر زمستان سر بیاید، اگر این روزهای برفی بگذرد، معلوم نیست چند جنازه روی دست این شهر باقی می‌ماند؟
ویژه
یک روز پس از نهایی شدن تصمیم شورای شهر تهران در اجرای طرح جدید ترافیک، تصویب نهایی این طرح تنها یک امضا تا اجرا در شهر تهران فاصله دارد.
انتصابات
سرنوشت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به عرصه ورزش گره خورده است؛ دست‌کم در روزگار پنجاه‌ و نهمین شهردار تهران.

آلودگی صوتی معضل 76درصد بیمارستان‌های تهران

بحران صوتی شهرهای بزرگ ایران گاه تا ۲۰برابر حد مجاز ارزیابی می‌شود
گزارش
آلودگی صوتی از آنچه فکر می‌کنیم، ‌به ما نزدیک‌تر است؛ تبعات بیماری‌زا و گاه مرگ‌آور آن نیز گاه و بی‌گاه این خطر را برای هر شهروند ساکن شهرهای بزرگ کشور گوشزد می‌کند. طبق مطالعات رسیده به همشهری،  آلودگی صوتی شهرهای بزرگ کشور تا ۲۰برابر حد مجاز است.
اعضای شوراهای کشور آموزش می‌بینند

اعضای شوراهای کشور آموزش می‌بینند

رئیس شورای‌عالی استان‌ها که در جلسه دوم این نهاد از آموزش اعضای شوراهای کشور صحبت به میان آورد، از همکاری با وزارت کشور برای این منظور خبر داد.
تراکم ساختمان‌های پرخطر در 4منطقه تهران
در ماه‌های گذشته شهرداری‌های مناطق 22گانه در مجموع 6هزار و 780مورد تذکر کتبی به ساختمان‌های ناامن ارسال کرده‌اند و از مالکان خواسته‌اند تا نسبت به ایمن‌سازی‌ ملک خود اقدام کنند.
PDF شهر
کوتاه شهر
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای شهرداری تهران و شهرهای دارای آلودگی هوا را مکلف به اجرای طرح کاهش آلودگی هوا کردند.
معاون نظارت شورای شهر تهران از تصویب افزایش 20درصدی نرخ کرایه مترو برای سال آینده در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران خبر داد.