6
دو شنبه 16 مهر 1397
شماره 7498
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بزرگراه صیاد به ارتش متصل می‌شود

عمرانی
پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بزرگراه شهید بابایی تا تقاطع بلوار ارتش از مرز 95درصد فراتر رفت.
ویژه
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه نیمی از فرایند توسعه شهر باید از طریق توسعه سازمان شهرداری پیموده شود، تأکید کرد: یکی از اهداف برنامه سوم توسعه این است که شهرداری به یک سازمان بین‌المللی، توسعه‌یافته و شفاف بدل شود.
گردشگری در پاییز تهران شاید کمی سخت به‌نظر برسد اما اگر کمی آگاهی پیدا کنید و تجهیزات مناسبی به همراه داشته باشید حتما می‌توانید جایی بکر را حوالی پایتخت بیابید که با حضور در آن جاها روزهای خاطره‌انگیزی برای‌تان رقم بخورد.
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در پی کاهش دمای پایتخت به‌طور سرزده از برخی مراکز نگهداری افراد آسیب‌پذیر بازدید کرد.
اعضای شورای شهر تهران در حضور فرمانده نیروی انتظامی پایتخت اعلام کردند

موتورسیکلت‌های متخلف امان مردم را بریده‌اند

شورا
جلسه شورای شهر تهران دیروز حسابی پرتذکر بود؛ آنطور که نیمی از 20عضو حاضر، تذکرات و پیشنهادهای خود را پیش از ورود به دستور جلسات، در حضور فرمانده انتظامی پایتخت ارائه کردند.

استفاده از نخبگان و جوانان نقطه قوت برنامه سوم

تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران مدتی است که به پایان رسیده و شهردار برای بررسی بیشتر آن را به شورای شهر تقدیم کرده است
شهرداری‌ها در تنگنای مالی هستند
عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: دولت و مجلس باید با راهکارهای منطقی و قانونی اعتبارات مورد نیاز شهرداری‌ها را با هدف حل مشکلات کلانشهرها افزایش دهند.