02
شنبه 5 مهر 1399
شماره 8047
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

وام، دنا، واکسن و دغدغه معیشت

یادداشت
کمتر از 2 روز بعد از هیاهو و جنجال تحویل خودروهای دنا به نمایندگان به‌صورت اقساطی، بدون نوبت و تقریبا 200میلیون زیر قیمت بازار، ماجرای تحویل 1500واکسن آنفلوآنزا به وکلای مجلس، گلایه توأمان با خشمی را در جامعه به‌وجود آورد که حالا این مجلس و نمایندگانش چه تافته جدا بافته‌ای از بقیه مردم هستند که در بحبوحه 2بحران بیماری کرونا و بیماری اقتصادی چنین امتیازاتی را باید برای آنها قائل شد.
دولت
رئیس‌جمهور با بیان اینکه همچنان طبق ارزیابی‌ها، سفرهای تابستانی برون‌شهری، ترددهای غیرضروری درون‌شهری و فشار بر سیستم حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه خطوط مترو و عدم‌رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، ازجمله دلایل شیوع بیماری کروناست، گفت: کمیته‌های درمان، امنیتی و اجتماعی و تبلیغات ستاد ملی مقابله با کرونا، ضروری است که با جدیت و قاطعیت برای اجرای دقیق پروتکل‌ها در حوزه اجتماعی، درمانی و اطلاع‌رسانی اقدامات مؤثری انجام دهند.

پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز‌تجلیل از شهیدان و ایثارگران

رهبری
رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران پیامی صادر کردند.
تنش حداکثری قبل از انتخابات آمریکا

تنش حداکثری قبل از انتخابات آمریکا

5هفته مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران یکی از موضوعات اصلی مباحثه در 2 کشور است. مقامات آمریکایی برای انتخابات پیش رو می‌خواهند ثابت کنند فشار حداکثری به ایران جواب داده است
5هفته مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ایران یکی از موضوعات اصلی، مباحثه در 2کشور است. مقامات آمریکایی به‌رغم همه لفاظی‌های همیشگی درباره ایران به‌صورت زیرپوستی برای مذاکره با تهران سیگنال ارسال می‌کنند.
ورود قضایی به واگذاری کشت و صنعت مغان
رئیس قوه قضاییه در سفر یک روزه به استان اردبیل گفت که در زمان واگذاری کشت و صنعت مغان به اخطار‌های صادره از دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضایی و امنیتی و محلی توجه نشد
رئیس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود، در رأس یک هیأت عالی‌رتبه قضایی سوم مهرماه به اردبیل سفر کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
فرمانده نیروی‌دریایی سپاه در برنامه تلویزیونی اخیر خود به مناسبت هفته دفاع‌مقدس درباره برخورد با قاچاقچیان، گفت: برخورد شدیدی با کشتی‌های خارجی صید ترال کردیم و امیدی بین مردم ایجاد شد.