2
یکشنبه 18 خرداد 1399
شماره 7957
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کمین رضایی برای 1400

محسن رضایی با انتشار یک نامه که در سال 72خطاب به رهبری نوشته است با حمله به سیاست‌های دولت هاشمی‌رفسنجانی همان راهی را می‌رود که محمود احمدی‌نژاد رفت
مجمع
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دی‌ماه سال95و درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع خط‌مشی‌های متفاوتی در طرح مواضع سیاسی خود گرفته است.
معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد برخی چهره‌های سیاسی در آمریکا منتظر فوت مایکل وایت بودند.
سیدمحمدعلی شهیدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کرد به‌دلیل بیماری و نیاز به استراحت و پرهیز از کار سنگین به توصیه پزشکان، با استعفای وی از مسئولیتش موافقت کند.
رئیس‌جمهور با اشاره به موج دوم کرونا در کشور گفت: چند اصل را باید همگان رعایت کنند؛ اول نظافت شخصی و در رأس آن شستن دست‌ها و دوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی در جامعه.
رئیس قوه قضاییه طی بخشنامه‌ای ابلاغ کرد:

رسیدگی منصفانه به جرائم سیاسی

دادسرا‌ها و دادگاه‌ها موظفند در اتهامات و جرائم سیاسی حقوق متهم مندرج در ماده۶ قانون جرم سیاسی را رعایت کنند - پوشاندن لباس زندان در طول دوران بازداشت و حبس برای زندانیان سیاسی ممنوع است
قضایی
رئیس قوه قضاییه روز گذشته بخشنامه‌ای صادر کرد که می‌توان آن را گامی در راستای اجرای قانون جرم سیاسی تلقی کرد؛ قانونی که 4سال پس از تصویب آن، عملا اجرا نشده است.