2
دو شنبه 27 آبان 1398
شماره 7808
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در حاشیه سیاست

در پی انتشار برخی اخبار و شایعات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از طریق کانال‌هایی با نام سپاه، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با رد هرگونه انتساب این کانال‌ها به این نهاد، اعلام کرد: همانگونه که در گذشته نیز اعلام شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ‌گونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد و صفحات منتسب به این نهاد در شبکه‌های اجتماعی جعلی است.
اعتراضات مردم در شهرهای مختلف کشور به تصمیم سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین و شکل رفتارهای اعتراضی بار دیگر این سؤال را مطرح کرده است که در چارچوب نظام سیاسی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران، مردم چگونه می‌توانند اعتراضات و مطالبات خود را بیان کنند؟
مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم و از منتقدان علی لاریجانی، رئیس مجلس و دیگر نماینده مردم قم روز گذشته برای استیضاح رئیس مجلس شروع به جمع‌آوری امضا کرد.
آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره به برخی اعتراض‌های مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین، گفت: الآن که یک مشکلی در این جریان پیدا شده، مسئولان ما واقعا، شرعا و عقلا موظفند که امور را ارزیابی کنند تا دقیق بفهمند که فعلا مصلحت مملکت چیست و اگر در این خصوص کوتاهی یا اشتباهی کنند، شرعا ضامن هستند و این وظیفه آنهاست.
رهبر معظم‌انقلاب پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل پیش آمده:

از تصمیم سران قوا حمایت می‌کنم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز گذشته در ابتدای جلسه درس خارج فقه درباره مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مطالبی بیان کردند.