10
دو شنبه 27 آبان 1398
شماره 7808
سیاست
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مردم عصبانی هستند اما با ضدانقلاب همراه نمی شوند

کافه مجلس
احد آزادی‌خواه در جلسه علنی دیروز مجلس در تذکری اظهار کرد: مردم ایران صف خود را با ضد انقلاب و منافق جدا کرده‌اند.
ویژه
حجت‌الاسلام مهدی شیخ، نماینده مجلس گفت: بنده تا چندمدت پیش نظرم این بود که هرکس که فسادی دید به دادسرا و مسئولان نظارتی و... اعلام کند ولی دیدم فایده‌ای ندارد و یک موقع حتی دستگاه نظارتی هم که می‌خواهد اقدام کند به ثمر نمی‌رسد.
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه مکانیزه‌شدن احراز هویت رأی دهندگان در انتخابات مجلس را برای اجرا به وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
مجلس
دیروز مجلس در نشست غیرعلنی با حضور دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، به حمایت از افزایش نرخ بنزین توسط سران 3قوه رضایت داد و از تکاپو برای لغو این مصوبه در قالب طرح‌های دوفوریتی یا سه‌فوریتی اعلام انصراف کرد.

جزئیات جدید از اعتراض‌های بنزینی

بیش از 100بانک و 57فروشگاه بزرگ فقط در یک استان به آتش کشیده شده و به غارت رفته است
امنیتی
با گذشت 3روز از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت با تصمیم سران قوا، اعتراض‌هایی در گوشه و کنار کشور نسبت به گران شدن قیمت بنزین صورت می‌گیرد.
تجمع تجزیه‌طلبان مقابل سفارت ایران

تجمع تجزیه‌طلبان مقابل سفارت ایران

حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن با انتشار این عکس در صفحه توئیتر خود نوشت: حدود ۲۰نفر برای حمایت از گروه جدایی‌طلب الاهوازی با برافراشتن پرچم‌های عراق! در برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تجمع کردند.
بعضی جاها نظر سران قوا را قبول ندارند
پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در گفت وگو با ایلنا، گفت: اقدامی که برای اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی صورت گرفته به تنهایی تصمیم دولت نیست اما جریانی فقط می‌خواهند این کار به پای ریاست جمهوری نوشته شود، در حالی که سران سه قوا این تصمیم‌گیری را باهم انجام دادند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
وزیر امور خارجه در دیدار و گفت‌وگو با رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران، همکاری‌های چندجانبه بین کشورهای منطقه را برای همه طرف‌ها و مردم منطقه سودمند دانست.
داتو ویرا حاجی مرزوقی یحیی، معاون وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه «ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر مالزی با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.