2
یکشنبه 9 تیر 1398
شماره 7697
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و دیگر اعضای دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران، عصر جمعه هفتم تیر در محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰ نفر از متهمان اقتصادی ازجمله مریم هاشمی فرزند محمد، مدیرعامل شرکت نادین فرتاک پارسیان که حین خروج از کشور دستگیر شد
مجلس
علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره ادعای نفوذ یک زن در وزارت نفت توضیحاتی داده و گفته است
نشست کمیسیون برجام در وین با گام‌هایی کوچک از طرف اروپا برای حفظ توافق هسته‌ای همراه بود

بضاعت اروپا

وزیران خارجه‌1+4 دیدار می‌کنند
سیاست خارجی
نشست کمیسیون مشترک برجام پس از یک سال از خروج آمریکا از این توافق با فشار‌های سیاسی و دیپلماتیک ایران با نتایج مثبت برگزار شد.
پرونده پر رمز و راز

پرونده پر رمز و راز

پرونده عیسی شریفی نزدیک به 2سال پیش تشکیل شده و در آستانه صدور کیفرخواست است
اواخر هفته گذشته خبرهایی از اعدام عیسی شریفی، قائم‌مقام محمدباقر قالیباف در دوران شهرداری او منتشر شد اما این خبر بلافاصله با تکذیب یک منبع آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح همراه شد.
کافه مجلس
کافه مجلس
علی مطهری، نماینده تهران با استقبال از رویکرد رئیسی درخصوص شفاف‌سازی‌ حساب‌های قوه قضاییه، به خانه ملت گفت: رئیس پیشین قوه قضاییه شفاف‌سازی حساب‌های قوه قضاییه را برنتابید و آن را توهین به‌خود تلقی و حتی علیه محمود صادقی اعلام جرم کرد
PDF ایران
کوتاه ایران
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در سالروز بمباران شیمیایی سردشت با انتشار تصاویری دردناک از مجروحان حمله شیمیایی سردشت در حساب توییتر خود نوشت: در روز 28ژوئن، ما حمله شیمیایی وحشتناک به شهروندانمان در سردشت ایران را جشن می‌گیریم.