2
دو شنبه 27 خرداد 1398
شماره 7687
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پایان ریش سفیدی در اصولگرایی

یادداشت
محمدباقرقالیباف نامزد انتخابات 3دوره ریاست‌جمهوری، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که نشان می‌دهد اگر خود نامزد انتخابات مجلس یازدهم نشود، قصد دارد در این انتخابات بازیگردانی کند.
ویژه
اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بازی نفسگیری برای کسب ریاست کمیسیون امنیت ملی راه انداخته‌اند.
سیاسی
وزیر اسبق خارجه با بی‌اساس خواندن اظهارات و داستانسرایی نورالدین پیرموذن، نماینده اسبق مجلس، تأکید کرد: سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم.

رفتار FATF با ایران سیاسی است؟

نشست گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم FATF در حالی در اورلاندو فلوریدای آمریکا آغاز شده که ضرب‌الاجل 4 ماهه این گروه به ایران برای تصویب قوانین مربوطه روز گذشته به پایان رسید.
اخبار ضد‌ونقیض از احضار سفیر انگلیس

اخبار ضد‌ونقیض از احضار سفیر انگلیس

درحالی‌که وزارت خارجه از احضار سفیر انگلیس به‌خاطر اظهارات خلاف واقع وزیر خارجه این کشور در تبعیت از آمریکا و متهم‌کردن کشورمان به‌ دست‌داشتن در حوادث اخیر برای 2 نفتکش در دریای عمان خبر داده بود، سفیر انگلیس مدعی شد احضار نشده و به درخواست خود به وزارت خارجه رفته است! براساس اعلام وزارت خارجه، مدیرکل اروپای وزارت خارجه در ملاقات با سفیر انگلیس، شدیدا به مواضع غیرقابل‌قبول و ضد‌ایرانی دولت انگلیس اعتراض و با تقبیح این اتهامات بی‌اساس و اعلام اعتراض شدید ایران خواستار ادای توضیح طرف انگلیسی و تصحیح این موضع شد.
ربیعی تغییر در دولت را تکذیب کرد
ربیعی تغییر در دولت را تکذیب کرد
علی ربیعی در اولین نشست خبری خود به عنوان سخنگوی دولت، در پاسخ به پرسشی درباره احتمال برخی تغییرات در دولت و کنار رفتن زنگنه بیان کرد: هیچ تغییری در دستور کار دولت نیست.
خبرگان
آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری به اظهارات اخیر آیت‌الله اراکی، دیگر عضو خبرگان واکنش نشان داد.