2
شنبه 27 مرداد 1397
شماره 7459
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دولت ترامپ پنجشنبه‌شب در یک کنفرانس خبری در محل وزارت خارجه آمریکا از تشکیل کارگروه ویژه درون این وزارتخانه برای ایران خبر داد.
برگزاری دادگاه‌های علنی مفاسد اقتصادی موضوعی است که هر‌از‌گاهی سرو‌صدا می‌کند و عده‌ای مطالبه‌گر آن می‌شوند اما بعد ا‌ز مدتی که خبرها از تب و تاب می‌افتد، حرارت این خبر هم کم‌می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد‌حسن ابوترابی‌فرد، خطیب جمعه تهران گفت: رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی مؤکدا اصلاح نظام بانکی را از دولت محترم مطالبه کرده‌اند، این کار بزرگ نیازمند برنامه‌ریزی، استفاده از نخبگان علمی، اجماع نخبگان علمی و سیاسی است.
حوزه
تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود که طلبه‌ای پلاکاردی بالای سر خود نگاه داشته و شعاری را سرلوحه اعتراضش کرده که کمی ساختارشکنی، کمی تهدید و کمی تحلیل نادرست و نابجا از اخبار و رویدادهای کشور از آن برمی‌خیزد.
تحلیل راهبردهای آمریکا و روسیه در مواجهه با ایران در گفت‌وگو با الهه کولایی

سیاست خارجی به تعادل نیاز دارد

گفت وگو
درباره آخرین تحولات در روابط ایران و آمریکا و جایگاه و نقش روسیه در این روابط با الهه کولایی، عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت‌وگو کرده‌ایم.
PDF ایران
کوتاه ایران
رضا نصری، حقوقدان و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در توییتی نوشت: کارگزاران جنگ روانی با فراغ بال فضاسازی کرده و از حساسیت‌های عمومی در مورد خزر سوءاستفاده می‌کنند، چون «روسیه» را طرف مقابل می‌دانند.