2
یکشنبه 24 تیر 1397
شماره 7430
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس | ایران

نباید دست به دامن سلبریتی‌ها شویم / شرط وحدت
ویژه
سخنگوی شورای نگهبان می‌گوید: در جلسه 20تیرماه 1397لایحه الحاق دولت به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی پالرمو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد ایراد شورای نگهبان واقع شد.
دبیرکل جبهه پیروان خط امامره و رهبری گفته است: مجموعه رفتارهای ابراهیم رئیسی به‌گونه‌ای بود که بسیاری از مشکلات دولت احمدی‌نژاد بر سر جمنا آوار شد؛
دولت
کابینه دوازدهم این روزها تحرک بیشتری در پاسخ به انتقادات مطرح شده از عملکرد دولت دارد؛ از پشت‌پرده مشکلات خبر می‌دهند و سمت و سوی افشاگری به مواضع خود می‌دهند.

توافق سران برای رسیدگی فوری به مفاسد ارزی

رئیس‌جمهور: قرار شد قوه قضاییه، ‌شعبه‌های خاصی را در تهران و استان‌ها برای مبارزه با مفاسدی که این‌روزها باب شده،
دولت
رئیس‌جمهور با بیان اینکه مسیر استقامت، ایستادگی، برنامه‌ریزی و هماهنگی با مردم و تعامل با دولت‌های دوست، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد از توافق سران قوا برای رسیدگی فوری به مفاسد اخیر ارزی خبر داد.

واکنش هیأت دولت به اظهارات یک نماینده

محسن حاجی میرزایی، دبیر هیأت دولت در واکنش به اظهارات محمود صادقی، نماینده تهران مبنی بر لزوم انتشار تصمیمات دولت گفت: کلیه مصوبات دولت در پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، به آدرس dolat.ir به‌عنوان وب سایت رسمی دولت و در روزنامه رسمی منتشر می‌شود.
پیام روحانی به مکرون
حسن روحانی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی فرانسه به رئیس‌جمهور این کشور، تأکید کرد: امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های موجود و دیدگاه‌های مشترک، ‌شاهد ارتقا و تحکیم روابط دیرینه دو کشور در عرصه‌های مختلف و همچنین مقابله با یکجانبه‌گرایی که توسط برخی کشورها دنبال می‌شود و تقویت چندجانبه‌گرایی باشیم.
PDF ایران
کوتاه ایران
می‌خواهند در مناظره‌ها با کامیون از روی فرد رد شوند/ آداب گفت‌وگو را نمی‌دانیم
تکمیل خطوط مترو در گروِ بدهی‌ها/تأثیر نامعلوم خشکسالی‌ها بر خشکی چشمه علی؟/نقدینگی؛ مانع اصلی نوسازی ناوگان عمومی/رابطه نامتعادل شهرهای ایران با طبیعت