شرکت دخانیات ایران برای اولینبار در دهه 80 شمسی، خودش را موظف کرد تصاویر ضددخانیات را روی پاکتهای سیگار منتشر کند تا شاید بتواند معایب اعتیاد به مصرف سیگار را هرچه بیشتر به اطلاع مشتریانش برساند؛ طرحی که شاید یک دهه زودتر در برخی کشورها معمول شد و آنها هم هدفشان این بود که بتوانند مصرف سیگار را در جهان کاهش دهند.
به جرم آنکه تنها یک ربع بیشتر از روزهای قبل از خواب صبحگاهی لذت برده بودم، باید ترافیک وحشتناک پل صدر را تحمل میکردم و این یعنی نیمساعت دیرتر سر کار حاضر شدن و توبیخ و کم شدن حقوق و سرافکندگی پیش همکاران.
حتما شما هم در گشتوگذارهای مجازیتان به آنها برخوردهاید؛ همانهایی که با چند هزار دنبالکننده یک شبه «روانشناس» میشوند و برای همه «رژیم غذایی» تجویز میکنند یا فرمول موفقیت در بورس میفروشند.