08
دو شنبه 15 اسفند 1401
شماره 8730
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قالی‌تون نپره!

گزارش
همه‌‌چیز از آنجایی شروع شد که مدل خانه‌ها تغییر کرد و حیاط نقلی و حوض و باغچه‌ها، جایشان را به آپارتمان‌های قوطی کبریتی دادند.
ویژه
گردهم‌آوری و فروش آثار هنری در یک محیط تخصصی و با حذف واسطه‌های رایج این بازار، همواره یکی از دغدغه‌های اقتصاد هنر در ایران به‌شمار می‌رود.
همین چند وقت پیش بود که آمدیم و این خبر خوب را دادیم که ذخایر خونی فعلا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.
افروزخانم می‌کوشید پسرش، حاتم را قانع کند که نگران خرج و مخارج خانه نباشد و هر طوری هست صبوری کند و طاقت بیاورد تا تکلیف بقیه روزهای زندان روشن شود.
یک زن آمریکایی که حدود 3 دهه پیش به‌صورت قانونی مرده اعلام شده بود، ‌حالا بعد از حدود 3 دهه، زنده در یک کشور دیگر پیدا شده است.

اول آخر

اسفند هرچقدر هم که شلوغ باشد و سراسر گرفتاری و کارهای تلنبار شده، باز اما پر است از لطافت بهاری که برای آمدن پا به پا می‌شود. سراغ بازار گل رفتن اصلا مصداق همین شادمانی بهاری است در نفس های زمستانی...
صادرات اسب آبی کوکائینی

صادرات اسب آبی کوکائینی

موجوداتی که روزگاری به‌عنوان نماد زندگی اشرافی پابلو اسکوبار، قاچاقچی سرشناس کلمبیایی شناخته می‌شدند، حالا به یک دردسر برای دولت تبدیل شده‌اند و قرار است به هند و مکزیک صادر شوند. اسکوبار، در دهه 80 در ویلایش حیوانات زیادی جمع‌آوری کرده بود که یک اسب آبی نر و 3 اسب آبی ماده بین آنها بودند.
اتوبوس‌سواری گوسفند
اتوبوس‌سواری گوسفند
گاهی اتوبوس‌های شهری، مسافران عجیب و غریبی سوار می‌کنند اما احتمال اینکه یکی از آنها یک گوسفند باشد، واقعا کم است. یک راننده مهربان انگلیسی اما برای نجات یک گوسفند، اتوبوسش را کنار زده و حیوان را سوار کرده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
همیشه هم اینطور نیست که خودروهای مدرن و به‌روز چشم‌ها را خیره کنند، خیلی‌ها هنوز هم که هنوز است عاشق پیکان جوانان و خودروهای کلاسیک و قدیمی هستند.
حالا که دارید فروشگاه‌ها را یکی‌یکی زیر پا می‌گذارید تا خرید شب عیدتان را تکمیل کنید، احتمالا دیده باشید که برخی از مغازه‌ها و فروشگاه‌های پوشاک، یک گوشه‌ای از مغازه را به لباس‌های دست دوم یا به‌اصطلاح تاناکورا اختصاص داده‌اند.