08
سه شنبه 20 دی 1401
شماره 8686
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شمایل کبیرِ امیر

ایران من
بیستم دی‌ماه هزارو دویست ‌وسی خورشیدی شاهرگ از دستان مردی در فین پاره شد که برتر از تمامی القاب و سمت‌های دیوانی، مدال محبوب‌ترین سیاستمدار ایرانی را تا ابد بر جبه خواهد داشت.
ویژه
سال‌هاست که مبادلات مرزنشینی ازجمله کولبری و ملوانی ته‌لنجی در نواحی مرزی، ازجمله راه‌های کسب درآمد و تامین معیشت مرزنشینان است.
دولت فعلی از همان اولین روزهای روی کار آمدن، وعده ساخت مسکن را برای کسانی که سال‌هاست مستأجرند و خانه ندارند، داد .
ما، بچه هر محله و هر شهری که باشیم، ‌می‌دانیم بهترین کباب را کجا می‌توانیم پیدا کنیم، کدام آرایشگر ردی از خود روی سرمان نمی‌گذارد، کدام طبیب حاذق‌تر است.
گرینویچ
صاحبان کسب‌وکارها، مخصوصا وقتی اوضاع کاسبی کساد است، ‌رسما برج زهرمار می‌شوند، اما خوشرویی یک پیتزافروش در لاس وگاس، آن هم در اوج کسادی بازار، زندگی او را متحول کرده است.

با اینا زمستونو سر می‌کنم

اول آخر
برفی شدن هوا، بازار تفریحات زمستانه در ایران را حسابی داغ کرده است.
محبوبیت راننده مهربان

محبوبیت راننده مهربان

بعضی از آدم‌ها، چنان قلب بزرگی دارند که کارهایی که از نظر خودشان عادی است، می‌تواند مورد توجه جامعه قرار بگیرد و البته آنها را به ستاره‌های غیرمنتظره تبدیل کند.
گام بزرگ برای نجات زمین
گام بزرگ برای نجات زمین
پلاستیک که یکی از پرمصرف‌ترین مواد ترکیبی دنیاست، یکی از بزرگ‌ترین دشمنان طبیعت هم هست و سال‌هاست فعالان محیط‌زیست، به فکر حذف آن از چرخه طبیعت هستند.
قصد خوب
سال‌های زیادی است که در شهرهای بزرگ مقابله با آلودگی هوا آغاز شده .

موتور برقی با تسهیلات

احتمالا به گوشتان خورده یا در خبرها دیده‌اید که بخش زیادی از آلودگی هوای پایتخت، نتیجه تردد خودروها و موتورسیکلت‌های فرسوده و آلاینده است.

روایت یک نامه

مکث خوب
رهبر معظم انقلاب، روز گذشته در دیدار با مردم قم با اشاره به یک رویداد تاریخی چنین گفتند:« یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بعد از اینکه خانه را با آسمان مسقف کردیم، پستچی اسپیریدون بازدیدکننده دائمی خانه شد.
معمولا زمستان‌ها اهدای خون کمتر می‌شود.