20
سه شنبه 11 آذر 1399
شماره 8099
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
1- پس از شیوع کرونا در ایران و با تعطیل‌شدن همه فعالیت‌های آموزشی، اجرایی و تولیدی که مربوط به تئاتر است، نخستین چیزی که ازبین‌رفته به‌حساب می‌آید، تداوم و طبیعت فرهنگی است.
فیلم سینمایی «جمشیدیه» ساخته یلدا جبلی به‌صورت آنلاین اکران می‌شود. به گزارش همشهری، این فیلم از سه‌شنبه ۱۱آذرماه ساعت۲۰ در سامانه‌های فیلیمو و نماوا به‌صورت آنلاین اکران می‌شود.
توییت کاربری با عکس‌های کافه‌ها در یزد حدود 10هزار لایک خورده و توجه بسیاری را به ایده مردم این شهر در ادغام سبک سنتی و مدرن زندگی جلب کرده است.
طرح روز
پکن: ارتش «چنگدو» یا همان ارتش آزادیبخش خلق چین PLA آموزش ۱۰هزار کبوتر را به‌عنوان بخشی از کارزار ساخت «ارتش کبوتر‌های ذخیره» آغاز کرد
یوتا: در منطقه حیات‌وحش ایالت یوتای آمریکا پلی مختص جانوران وحشی روی بزرگراهی ساخته‌شده تا از کشته شدن حیوانات جلوگیری شود.

عکس روز

بارش برف در منطقه زرینه باتو - سقز-
سیاره‌ای به قیمت 5کوادریلیون دلار

سیاره‌ای به قیمت 5کوادریلیون دلار

کالیفرنیا: فیزیک‌دان نجوم، از دانشگاه کالیفرنیا در شهر سانتاکروز آمریکا با ایجاد فرمول منحصربه‌فرد خود ارزش کره‌زمین را تخمین زد.
آلوده‌ترین شهر جهان
آلوده‌ترین شهر جهان
لاهور: شهر لاهور بار دیگر به‌عنوان آلوده‌ترین شهر جهان از نظر آلایندگی‌های جوی معرفی شد. به گزارش سی‌ان‌ان، دیروز میزان ذرات معلق هوا در این شهر 423پی‌پی‌ام بوده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
نهادهای صنفی تشکل‌هایی غیردولتی هستند که به‌منظور صیانت از حقوق صنفی اعضا تشکیل می‌شوند. در جوامع امروزی نهادهای صنفی بسیاری تشکیل شده یا در حال تشکیل هستند که هرکدام عهده‌دار حقوق صنفی صنف خود هستند.
«آب فکر می‌کرد» مجموعه‌ای از اشعار عاطفه گرگین است که پرستو براتی ترجمه آنها را به انگلیسی در همین کتاب برعهده داشته است.