05
سه شنبه 11 آذر 1399
شماره 8099
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دیروز قیمت هر دلار آمریکا نزدیک به 500تومان افزایش یافت و برای دومین روز متوالی بعد از نزول موقت به کانال 24هزار تومان در روز شنبه در کانال 25هزار تومان نوسان کرد.
با رشد 2.7درصدی شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته ارزش کل بازار سهام به مرز 7هزار میلیارد تومان رسید.
بازار
2‌ماه دیگر، دقیقا یک‌سال می‌شود که کرونا سفر رفتن را برای مردم تمام دنیا به‌رؤیا و آرزو تبدیل کرده است. می‌گویند جز در مواقع به‌شدت اضطراری، از شهر که هیچ، از خانه خارج نشوید تا زنجیره انتقال بیماری شکسته شود.

مقاومت فروشندگان در برابر ارزانی گوشت

با وجود رشد عرضه انواع گوشت، سیر نزولی قیمت دام زنده و کسادی بازار، فروشندگان گوشت قرمز همچنان در مقابل کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کنند
بازار
با وجود رشد عرضه انواع گوشت گرم و منجمد گوسفندی و گوساله، تأکید فعالان صنفی بر نبود کمبود، سیر نزولی قیمت دام زنده و کسادی بازار، فروشندگان گوشت قرمز همچنان در مقابل کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کنند.

کمیابی برخی برندهای صابون

با ورود مایع دستشویی به جرگه شوینده‌ها از سال‌ها پیش، بازار صابون‌های جامد تا حدودی کساد شد و این شوینده‌های قدیمی از روشویی‌ها به حمام‌ها کوچ کردند اما مایع‌های مخصوص شست وشوی بدن، در حمام هم جای صابون‌ها را تنگ کردند.
گوشت بوقلمون نصف قیمت بازار کدوحلوایی یک‌سوم
نگاهی به قیمت گوشت بوقلمون در قصابی‌ها و همچنین انواع بسته بندی شده گوشت بوقلمون در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد بین نرخ این محصولات با قیمت این کالا در میادین میوه و تره‌بار اختلاف زیادی وجود دارد.
PDF اقتصاد 2
کوتاه اقتصاد 2
قیمت سکه و طلا در بازار تهران به‌رغم پیش‌بینی‌های کاهشی، دیروز افزایش یافت.