24
یکشنبه 17 آذر 1398
شماره 7825
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

... و در هیأتی شایسته

درباره تیک‌های عصبی در رانندگی ایرانی
روایت
بوق پشت چراغ: نوعی تیک عصبی در راننده ایرانی وجود دارد که با نگاه‌کردن به چراغ سبز فعال می‌شود.
ویژه
​​​​​​​یازدهمین و دوازدهمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ شمس به «صدای شمس در کلام مولانا» اختصاص دارد که با سخنرانی محمدجواد اعتمادی چهارشنبه ۲۰ و ۲۷ آذر ساعت۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
​​​​​​​یک شرکت داروسازی ایتالیایی در حال ساخت یک اسپری افشانه تنفسی سبز است که ردپای کربن اسپری‌های آسم را تا ۹۰درصد کاهش خواهد داد.
​​​​​​​«کفش بلورین» دومین کتاب از مجموعه کتاب‌های طلایی نشر نو است که 4قصه کوتاه برای کودکان در آن گنجانده شده.
طرح روز
فلوریدا: خانواده‌ای پس از شرکت در آزمایش‌های غربالگری سرطان متوجه شدند همگی مبتلا به سرطان هستند.
​​​​​​​لندن: زنی 35ساله به جرم دعوت از همسر پیشین و کنونی خود برای دوئل‌کردن با یکدیگر و مرگ یکی از دوئل‌کننده‌ها به دادگاه احضار شد.

عکس روز

عکس روز
فروش 30هزار یورویی پیراهن پله

فروش 30هزار یورویی پیراهن پله

​​​​​​​تورین: پیراهن پله، اسطوره برزیلی فوتبال جهان در جریان یک حراجی در شهر تورین ایتالیا به مبلغ ۳۰هزار یورو فروخته شد.
رستوران با منوی غذای هواپیما
رستوران با منوی غذای هواپیما
​​​​​​​مانیل: خطوط هوایی ایراژیا قصد دارد در 5سال آینده، 100رستوران‌ زنجیره‌ای در کشور‌های گوناگون جهان راه‌اندازی کند که منوی غذای این خطوط هوایی را به مشتری‌ها ارائه می‌کند.
مهارت
​​​​​​​شاید به‌نظر عجیب بیاید اما گفتن مرتب این موضوع به کودک که «تو بسیار باهوش هستی» در واقع می‌تواند انگیزه‌های او را کاهش دهد.

تولید کاپشن با ترکیب گل‌های وحشی

دانستنی‌ها
​​​​​​​شرکت Pangaia کاپشنی تولید کرده که داخل آن به جای پر طبیعی یا مصنوعی از ترکیب گل‌های وحشی خشک شده و نوعی آئروژل پلیمر زیستی استفاده شده است.

کِلک

عشق درواقع به نفی‌کننده خود بدل شده؛ به‌طوری که برخی از محققان زندگی خانوادگی به این نتیجه رسیده‌اند که عشق به‌سادگی نام شیوه‌ای است که اعضای قدرتمند خانواده برای کنترل اعضای دیگر به‌کار می‌گیرند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
الیف شافاک، از پرفروش‌ترین نویسندگان ترکیه است.
اختلال علائم جسمی، یک اختلال روانپزشکی مزمن است که در آن بیمار سال‌ها از علائم جسمانی متنوعی شکایت می‌کند که منشأ مشخصی برای آن پیدا نمی‌شود و شیوع آن در زنان بیشتر است.
​​​​​​​انگشت‌‌نگاری از هیأت ایرانی در آمریکا روابط فرهنگی دو کشور را مخدوش می‌کند.