۳۲
شنبه 7 بهمن 1396
شماره 7307
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تصاویر غیرواقعی از اعتیاد در تلویزیون

یادداشت
از نخستین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، مجموعه‌ها و فیلم‌هایی مرتبط با اعتیاد، در تلویزیون و سینما ساخته شدند که گاهی به موفقیت‌های چشمگیری هم دست یافتند.
ویژه
برخی وقتی سخن از خشونت خانگی به میان می‌آید درگیری فیزیکی میان زن و مرد را تنها نشانه آن می‌دانند، حال اینکه از منظر روانشناسان و زوج درمانگران غیراز خشونت فیزیکی خشونت‌های عاطفی و کلامی نیز به همان اندازه‌ای که خشونت فیزیکی مخرب است می‌تواند یک ازدواج را به مخاطره بیندازد.
همه جنایات پیشین امپراتوری روسیه زیر پوششی ظریفانه انجام شده بود. بیرون راندن یک میلیون اهالی لیتوانی، کشتار صدها هزار لهستانی واز میان‌بردن تاتارهای کریمه، در خاطره ما باقی است اما هیچ سند مصوری وجود ندارد؛
نگاه امروز
گروهی از دانشمندان در شهر بازل سوئیس مومیایی زنی را کشف کردند که بعدا مشخص شد جد وزیر خارجه بریتانیاست.
یک دادگاه فدرال در کالیفرنیای آمریکا برای گربه‌ای که به‌دلیل قیافه اخمویش در شبکه‌های اجتماعی معروف شده دستور پرداخت ۷۱۰ هزار دلار ۵۰۰ هزار پوند جریمه را صادرکرد.

عکس روز

بک‌هند گریگور دیمیتروف در دیدار یک چهارم نهایی تنیس اوپن استرالیا مقابل کایل ادموند
شورش در فرانسه برای نوتلا

شورش در فرانسه برای نوتلا

تخفیف در قیمت نوتلا در فرانسه باعث هجوم خریداران به سوپرمارکت‌ها و به‌وجود آمدن صحنه‌های خشنی شد.
امانت توالت‌‌فرنگی طلا به ترامپ
امانت توالت‌‌فرنگی طلا به ترامپ
موزه گوگنهایم آمریکا در پاسخ به درخواست ترامپ برای قرض گرفتن تابلویی از ون‌گوگ این درخواست را رد کرده و در عوض پیشنهاد امانت دادن یک توالت‌فرنگی طلا را مطرح کرده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مشخصه‌ یک مرد نابالغ این است که میل دارد به دلیلی با شرافت بمیرد و مشخصه یک مرد بالغ این است که میل دارد به دلیلی ، با تواضع زندگی کند.
بهترین فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم فجر از سوی مردم، تندیس جایزه ویژه تماشاگران را به خود اختصاص می‌دهد.