02
دو شنبه 27 فروردین 1403
شماره 9069
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رئیسی: ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها با پاسخ سنگین‌تر مواجه خواهد شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، درپی عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان که در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه اهداف و منافع جمهوری اسلامی ایران خصوصا حمله نظامی به کنسولگری کشورمان در دمشق انجام شد، پیامی صادر کرد.
ویژه
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با بیان اینکه سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس‌آموز بود، اظهارکرد: جمهوری‌اسلامی ایران بر این اصل تأکید دارد که هرگونه تهدید از مبدا هر کشوری، پاسخی مناسب و شدید به منشا تهدیدها را در پی دارد.
توانمندی‌های موشکی و پهپادی ایران و عملیات شنبه‌شب که نمودی از آن به‌شمار می‌رود، پیام بازدارندگی روشنی به رژیم‌صهیونیستی ارسال کرد.

شب تولد خاورمیانه جدید

واقعیت‌های میدانی از «پیروزی بزرگ» ایران طی عملیات «وعده صادق» در مواجهه راهبردی با رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد
اگرچه به‌دنبال حمله ترکیبی شنبه‌شب نیروهای مسلح ایران به اهدافی در خاک سرزمین‌های اشغالی، مقام‌ها و برخی رسانه‌های غربی – صهیونیستی بر رویکرد «موفقیت پدافندی تل‌آویو» متمرکز شده‌اند و می‌کوشند ابعاد گسترده این حمله را پنهان کنند، اما واقعیت‌های میدانی از «پیروزی بزرگ» ایران در مواجهه راهبردی با رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
ایران و روسیه با توجه به تهدیدها و منافع مشترک، درحال برداشتن گام‌های مهمی در مسیر توسعه روزافزون مناسبات فی‌مابین هستند.