02
چهار شنبه 20 دی 1402
شماره 8997
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فهرست مشترک جامعتین برای انتخابات خبرگان

عضو شورای‌مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در انتخابات خبرگان کاملا باهم هماهنگ هستند و فهرست مشترک می‌دهند.
ویژه
در جریان دیدارهای رستم امامعلی، رئیس‌مجلس ملی تاجیکستان با مقام‌های مختلف ایرانی، دوطرف بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تأکید کرده‌اند.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در ‌مجمع معاونان اداری و مالی دستگاه‌های اجرایی با تأکید بر اینکه قوانین باید شفاف شوند، گفت: تحول در هر دستگاهی در گروی «کارسنجی» است.
نشست کمیته‌های فلسطین اتحادیه مجالس اسلامی PUIC و مجمع مجالس آسیاییAPA امروز چهارشنبه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

معجزه حضور مردم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سیاست ایران را برای شناسایی و منکوب‌کردن عوامل فاجعه کرمان تشریح کردند
گزارش
رهبرمعظم انقلاب صبح سه‌شنبه در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹دی۱۳۵۶ در دیدار هزاران نفر از مردم این شهر، با اشاره به قدرت بی‌نظیر نقش‌آفرینی مردم، حضور و پرچمداری ملت در هر عرصه و میدان را راهبرد مؤثر و راهگشای امام‌خمینی ره و نظام اسلامی و بی‌انگیزه‌کردن و بیرون‌کشیدن مردم از صحنه را راهبرد دشمنان سرزمین پاک ایران به‌‌ویژه آمریکا و صهیونیسم خواندند .

رفع موانع بازگشت ایرانیان خارج از کشور

رئیس قوه قضاییه در دیدار دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور و مدیران ذیربط در وزارت امور خارجه بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، تخصص و سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد
راهبرد انتخاباتی دولت سیزدهم
راهبرد انتخاباتی دولت سیزدهم
به گزارش ایرنا،‌ علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در جمع خبرنگاران آخرین اقدام‌ها و مواضع دولت درباره موضوع‌های مختلف را تشریح کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور اعلام کرد که اگر دولت‌ آمریکا تا پایان فروردین۱۴۰۳ درباره پرونده ترور شهید سلیمانی پاسخ ندهد، دعوای خود را در دیوان بین‌المللی دادگستری لاهه ثبت می‌کنیم.
بالا بردن توان‌دفاعی علاوه‌بر ارتقای امنیت‌ کشور و صیانت از منافع‌ملی زمینه‌ساز پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز می‌شود.