• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 3 بهمن 1398
کد مطلب : 93595
+
-

پلیس در جست و جوی 4برادر قاتل


پلیس پایتخت در تعقیب 4برادر قاچاقچی است که در درگیری،  یک خرده‌فروش مواد‌مخدر را به قتل رسانده و فراری شده‌اند.
به‌گزارش همشهری،  بامداد دیروز گزارش قتل مردی 30ساله به قاضی ساسان‌غلامی،  بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی مردی بود که بر اثر ضربه چاقو به قلبش جانش را از دست داده بود. ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که او خرده فروش مواد‌مخدر بوده و در  مقابل خانه‌اش با افرادی درگیر شده و به قتل رسیده است. به گفته شاهدان مقتول با 4سرنشین یک خودروی پژو 207درگیر شده بود. ظاهرا سرنشینان پژو،  4برادر بودند که در زمینه قاچاق مواد‌مخدر فعالیت داشتند و بارها به زندان رفته بودند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول با یکی از این 4برادر به نام پیمان درگیری داشت و ساعتی قبل از حادثه، برای یکدیگر تلفنی رجزخوانده بودند. پس از آن 4برادر به مقابل خانه مقتول رفته و با چاقو او را زخمی کرده و گریخته بودند. از سوی دیگر به گفته شاهدان ضربه را پیمان زده و بعد به همراه برادرانش متواری شده بود.
با افشای حقایق و شناسایی عاملان جنایت،  قاضی جنایی دستور بازداشت 4برادر قاچاقچی را صادر کرد. آنها اما از محل زندگی‌شان متواری شده بودند. کارآگاهان متوجه شدند،  دو نفر در فراری دادن این 4برادر نقش داشتند که با دستور قاضی بازداشت شدند.یکی از آنها گفت: پیمان از دوستان صمیمی من و سردسته برادرانش است. مدتی قبل از زندان مرخصی گرفته و بیرون آمده است. با این حال هرچند روز یک‌بار باید به پلیس امنیت می‌رفت وبرگه‌ای پر می‌کرد.  وی ادامه داد:پیمان و برادرانش قاچاقچی مواد‌مخدر هستند که برادر بزرگ‌تر آنها یعنی پنجمین برادرشان که در جنایت نقشی ندارد پیش از این به اتهام قاچاق مواد به اعدام محکوم شد . حکم اعدامش شکسته شد و پس از 7سال آزاد شد اما با پابند الکترونیکی آزاد است. وی ادامه داد: ما شنیدیم که مقتول از مدتی قبل بر سر خرید مواد‌مخدر با پیمان و برادرانش اختلاف حساب پیدا کرده بود و بر سر این موضوع در فضای مجازی برای یکدیگر کری می‌خواندند تا اینکه شب حادثه پیمان به همراه 3برادرش برای گرفتن طلبشان به مقابل خانه مقتول رفتند و این جنایت رقم خورد. پس از درگیری پیمان تلفنی موضوع را به من و دوستم خبر داد که ما کنجکاو شدیم و به خانه آنها رفتیم اما در مقابل در خانه آنها مأموران ما را به اتهام فراری دادن 4برادر دستگیر کردند. ما نقشی در فراری دادن متهمان نداریم و نمی‌دانیم آنها کجا پنهان شده‌اند.
2متهم دستگیر شده به دستور قاضی جنایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری 4برادر فراری ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :