• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 20 اسفند 1396
کد مطلب : 9213
+
-

تهران فردا

تهران فردا

فردا، دوشنبه 21اسفند سال1396 آسمان تهران باز هم ابری‌است و دمای هوا در روز، 17درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده؛ اگرچه پس از غروب خورشید با کاهش دما، شبی با دمای 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر را سپری خواهیم کرد. کارشناسان هواشناسی احتمال بارش را 20درصد پیش‌بینی کرده‌اند و این پیش‌بینی باعث می‌شود که محض احتیاط، فردا با چتر و بارانی به خیابان بیاییم. زمستان امسال گرچه خشک آغاز شد ولی ظاهرا پرباران به پایان می‌رسد.

مجموعه تئاتر شهر یکی از خاطره‌انگیزترین ساختمان‌های هنری در پایتخت ایران است. البته کارهای روزمره و شلوغی مرکز شهر باعث شده خیلی‌ها کمتر به تئاتر شهر سربزنند. فردا چند نمایش در این مجموعه آخرین اجرای خود را پشت سر می‌گذارند و این فرصت خوبی برای زنده‌کردن خاطره‌هاست. نمایش‎های «کارد، ترنج، زلیخا»، «باغ‌وحش شیشه‌ای» و «برخوانی شکرشکن از تلخ‌کامی‌های آکل» فردا برای آخرین بار در تئاتر شهر روی صحنه می‌روند.

فردا گوش‌ها و چشم‌های تعداد زیادی از اهالی تهران، درگیر ورزشگاه آزادی است. استقلال (یکی از دو تیم مورد علاقه طرفداران فوتبال در تهران) می‌تواند سال را به بهترین شکل ممکن برابر هوادارانش به پایان برساند؛ تیمی که سال را خوب شروع نکرده بود اما در آخرین ماه سال توانست رضایت هوادارانش را به‌دست بیاورد. آنها فردا آخرین مسابقه سال خود را مقابل العین امارات در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. پایان این بازی، شاید با جشن صعود هم همراه باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید