• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 13 مهر 1398
کد مطلب : 82722
+
-

بهره‌برداری از 19 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بیان کرد: 19 واحد صنعتی در 6 ماه نخست امسال در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌اند. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، «مسعود مهدی‌زاده مقدم» در بازدید از چند واحد صنعتی شهرک صنعتی عطار نیشابور گفت: با هدف ایجاد تولید و اشتغال مولد در سال رونق تولید و با حمایت دولت تدبیر و امید در بخش‌های زیرساختی به سرمایه‌گذاران صنعتی کمک ویژه‌ای شد. خوشبختانه تاکنون 19 واحد صنعتی به چرخه فعالیت صنعتی اضافه شده‌اند و به بهره‌برداری رسیده‌اند. 

وی با اشاره به سخنان و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تولید و همچنین صنعتگران که از آنها به عنوان عابدین نام بردند، افزود: بر همین اساس 2 وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت‌ها برای شروع سرمایه‌گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده است، براساس اهداف رونق تولید برنامه‌‌ریزی کردیم تا سرمایه‌گذاران این عرصه بدون دغدغه به سمت تولید بیایند و شرایط را برای آنها آماده می‌کنیم تا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تولیدکننده دغدغه‌ای نداشته باشد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده، ادامه داد: با بهره‌برداری از این واحدها برای 873 نفر شغل فراهم شد. 

مهدی‌زاده مقدم یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحدها 2192 میلیارد ریال بوده است و واحدهای صنعتی بهره‌برداری‌شده در زمینه غذایی، کانی غیرفلزی، فلزی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی طوس، کاویان، میان جلگه، چناران و ماشین‌سازی فعالیت می‌کنند. رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به همگرایی موجود در استان که با هدایت استاندار، دستگاه قضایی و نمایندگان مردم شکل گرفته است، صنعتگران تلاش می‌کنند در سال رونق تولید اتفاقات بهتری را رقم بزنند و از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود بهترین استفاده را کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید