• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79388
+
-

بورس کاموا و لوازم بافتنی

  فصل سرما در راه است و اگر اهل دست‌گرفتن  کاموا و میل‌های بافتنی هستید، به جای خرید کامواهای رنگارنگ از خرده‌فروشی‌های سطح شهر و تبدیل آن به لباس‌های گرم و زیبای زمستانی یا انتخاب مدل دوخت کاموا، لوازم و تزئینات بافتنی و... ، بهتر است راهی بورس بازار کاموای حسن‌آباد واقع در میدان امام‌خمینی شوید.
 در این راسته بازار علاوه بر کامواهای رنگارنگ، انواع میل فلزی، استیل، تفلون و چوبی، میل‌گرد و قلاب، سوزن‌های دوخت مخصوص و... می‌توانید دستگاه‌ها و ماشین‌های بافت کوچک و بزرگ را نیز خریداری کنید.
 برای آموزش نیز می‌توانید روی انواع کتاب‌های آموزشی میل و قلاب‌بافی، کتاب‌ها و حتی سی‌دی‌های تصویری برای یادگرفتن دوخت تعداد زیادی لباس، شال و کلاه، کیف و کفش حساب کنید. علاوه بر آن کتاب‌های خاص‌تر برای آموزش عروسک‌بافی و بافت‌های تزئینی نیز وجود دارد و نکته جالب‌تر اینکه در بعضی از مغازه‌ها می‌توانید از آموزش زنده خانم‌های بافنده به‌صورت ساعتی با پرداخت شهریه بهره‌مند شوید.
  توجه داشته باشید که کامواها معمولا طبقه‌بندی شده و در جنس‌ها و رنگ‌های مختلف، خیلی مرتب کنار هم چیده شده‌اند. همچنین کامواهای جدیدتر در قفسه‌هایی قرار می‌گیرند که بیشتر به چشم می‌آیند. بعضی مغازه‌ها زیر کامواها مدل‌های کوچک بافته شده از آن نخ را هم قرار داده‌اند تا مشتری‌ها ببینند که حاصل بافتن با این مدل نخ‌ها چطور از آب در‌خواهد آمد.
  توجه داشته باشید که این راسته بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و برای رفت‌وآمد به این محل بهترین گزینه استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و به‌خصوص مترو است؛ چرا که بعد از پیاده‌شدن در متروی امام‌خمینی و پیاده‌روی 5دقیقه‌ای به سمت غرب به بورس کاموای حسن‌آباد می‌رسید. اگر اهل پیاده‌روی بیشتر هستید امکان دسترسی از خیابان حافظ به سمت امام‌خمینی و میدان حسن‌آباد نیز وجود دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید