• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73074
+
-

کرج صاحب فضای سبز عمودی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج: فضای سبز عمودی از انتهای گرمدره تا پل کلاک ایجاد می‌شود

خبر
کرج صاحب فضای سبز عمودی می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از ایجاد فضای سبز عمودی از انتهای گرمدره تا پل کلاک خبر داد.
«پیمان بضاعتی‌پور» در گفت‌و‌گو با مهر در خصوص عملیات اجرایی پارک‌ها و بوستان‌هایی که در سطح مناطق کرج در حال انجام است، اظهار کرد: در منطقه یک، محله اسلام‌آباد پارک محله‌ای به وسعت 6 هزار متر‌مربع در حال احداث است.
وی ادامه داد: در محله آتش‌نشانی منطقه 2 نیز احداث یک پارک 2 هزار مترمربعی به نام پارک مریم در حال احداث است که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به این‌که در منطقه 3 کنونی کرج یا همان ۱۲ سابق عملیات اجرایی احداث پارک مریم در محله ولی‌عصر- ابتدای بلوار امیرکبیر در حال انجام است، افزود: این پارک یک هکتار وسعت دارد که تا 3 ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.
بضاعتی‌پور به ادامه عملیات اجرایی پارک بین‌فازی مهرشهر در منطقه 4 اشاره کرد و گفت: این اقدام در مرحله نقشه‌برداری و طراحی است که در قالب این پروژه 2 هکتار به وسعت پارک بین‌فازی آن منطقه افزوده می‌شود.

وی از دنبال کردن عملیات اجرایی احداث یک پارک در بلوار شهید ایرانی در حاشیه اتوبان در منطقه 5 خبر داد و گفت: این اقدام در مرحله انتخاب مشاور برای طراحی است و این پروژه حدود ۱۰ هکتار وسعت دارد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به احداث پارک شهدای مدافع حرم در منطقه 6، گفت: این پارک در شهرک شهید احسانی‌نژاد واقع است و تا مهرماه آماده بهره‌برداری می‌شود.
بضاعتی‌پور با اشاره به این‌که در مناطق ۷ و ۸ پارک‌های در حال احداث نداریم، گفت: در منطقه ۹ نیز مناسب‌سازی ضلع شمال بوستان جهان در حال انجام است تا برای حضور مردم آماده‌ شود که این بخش برابر یک پارک محله‌ای و حدود یک هکتار وسعت دارد.
وی ادامه داد: در منطقه ۱۰ کنونی یا همان ۱۱ سابق در حاشیه اتوبان تهران- کرج کارهایی در حال انجام است، به گونه‌ای که از انتهای گرمدره تا پل کلاک فضای سبز عمودی به وسعت یک هکتار ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج تاکید کرد: به طور متوسط عملیات اجرایی در هر هکتار از پارک‌های در حال احداث حدود ۲ تا 5/2 میلیارد تومان هزینه داشته است و تمامی این پارک‌‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید