• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73076
+
-

تکمیل پوشش تلفن همراه و اینترنت تا پایان سال

مخابرات
تکمیل پوشش تلفن همراه و اینترنت تا پایان سال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز با بیان این‌که در حال حاضر پوشش تلفن همراه در استان در شرایط مطلوبی است گفت: پوشش تلفن همراه و اینترنت در البرز تا پایان سال به صددرصد می‌رسد.
به گزارش تسنیم، «سودابه رادفر» اظهار کرد: در حال حاضر پوشش تلفن همراه و اینترنت در استان در سطح گسترده‌ای است.
وی افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال ‌جاری پوشش اینترنت و تلفن همراه در استان به صددرصد برسد و پروژه بعدی اجرا و رساندن صددرصدی تلفن ثابت در البرز است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز با بیان این‌که در حال حاضر تنها در چند روستای طالقان‌پایین پوشش تلفن همراه با مشکلاتی روبه‌روست، تصریح کرد: تلاش ما این است که تا پایان سال این معضل برطرف شود. وی با بیان این‌که در البرز جاده اصلی که پوشش تلفن همراه نداشته باشد وجود ندارد، عنوان کرد: البرز در شاخص‌های تلفن همراه جزو استان‌های برتر کشور است و در حال حاضر بالای 2 میلیون و 600 هزار خط تلفن همراه فعال است.
رادفر با اشاره به این‌که مشترکان تلفن همراه می‌توانند با کد دستوری از سرویس‌هایی که عضو هستند باخبر شوند و در صورتی ‌که به این خدمات نیاز ندارند، آن را لغو کنند، بیان کرد: مشترکان اینترنت خانگی و تجاری در صورت رضایت نداشتن از خدمات و شکایات احتمالی می‌توانند از طریق سامانه و سایت 195 دات‌ای‌آر شکایت کرده و حقوق خود را مطالبه کنند. نظارت بر شرکت‌های فروش اینترنت در استان البرز در حال انجام است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید