• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68762
+
-

دستگیری 52 سارق حرفه‌ای در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری 52 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با 112 فقره انواع سرقت در هفته گذشته در اهواز خبر داد. به گزارش ایسنا، سرهنگ «کیومرث کشوری» اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در اهواز اجرا شد.

وی گفت: ماموران انتظامی، با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، 52 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. سرهنگ کشوری بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح 1800 گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیرشده در تحقیقات پلیس به 112 فقره انواع سرقت و 2 فقره تیراندازی غیرمجاز در اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی تحویل داده شدند. جانشین فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این راستا 18 معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، اضافه کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید