• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68743
+
-

ضرورت اجرای طرح فاضلاب در روستای ونایی

نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح فاضلاب در ونایی ضروری است. به گزارش ایسنا، «عباس گودرزی» در حاشیه بازدید از ونایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات دفع فاضلاب منطقه نمونه گردشگری ونایی به عنوان منبع تامین آب شرب شهر بروجرد و اراضی کشاورزی پایین‌دست شایسته نیست.

وی افزود: با توجه به جنس خاک منطقه امکان حفر چاه وجود ندارد، از این رو اجرای شبکه فاضلاب در آن موضوعی ضروری است که باید با قید فوریت محقق شود. نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: مشکلات مختلفی در حوزه راه و دیگر زیرساخت‌های منطقه ونایی وجود دارد، اما رفع معضل فاضلاب آن موضوعی است که باید در اولویت کار قرار بگیرد و در اسرع وقت برطرف شود.

گودرزی بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات حوزه آب بروجرد از جمله اجرای طرح فاضلاب ونایی در مجلس و وزارت نیرو صورت گرفته است. وی ادامه داد: مصوبه تبدیل ونایی به شهر از تصویب دولت گذشته است، اما اکتفا به این عنوان کافی نیست و باید اعتبارات مورد نیاز به منظور رفع مشکلات زیرساختی آن تخصیص یابد.

این نماینده گفت: تیم مهندسی و کشاورزی اعزامی از سوی سازمان آب و فاضلاب کشور به منظور بررسی معضل تصفیه فاضلاب منطقه نمونه گردشگری ونایی حضور یافته‌اند. گودرزی اظهار کرد: پس از بازدید میدانی قرار است طرحی به منظور آغاز عملیات اجرایی فاضلاب ونایی آماده شود و به دنبال آن شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید