• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68668
+
-

7662 کلاس در لرستان بخاری نفتی دارند

در مدارسی که علمک گاز نصب شده، تا شروع سال تحصیلی جدید بخاری گازی جایگزین خواهد شد

خبر
7662 کلاس در لرستان بخاری نفتی دارند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: اکنون 7۶۶۲ کلاس درس لرستان از بخاری‌های نفتی استفاده می‌کنند. به گزارش ایسنا، «محمدرضا حیدری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه با استعلاماتی که از شرکت گاز و آموزش و پرورش‌های مناطق استان گرفته شده، بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در استان فعال است.

وی با اشاره به اهتمام سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: با توجه به اعتبارات موجود، تا ابتدای سال تحصیلی جدید مدارس مستعد به بخاری گازی مجهز می‌شوند. حیدری گفت: از مجموع 7۶۶۲ کلاس درسی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، 3۶۳۱ کلاس - با وجود نصب علمک گاز در ورودی مدارس - همچنان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند و برای 1۹۹۷ کلاس درس دیگر حتی علمک گاز هم نصب نشده است.

وی بیان کرد: ۱۲۲ کلاس درس در مناطق صعب‌العبور واقع شده‌اند که از بخاری هیزمی و 1۹۱۲ کلاس درس نیز از بخاری گازی غیراستاندارد استفاده می‌کنند. این مسئول ادامه داد: با توجه به اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی موجود در سازمان نوسازی مدارس استان و خرید ۵۴ میلیاردی تجهیزات برای ساماندهی به وضع موجود و جایگزین کردن بخاری‌های گازی در مناطق مستعدی که علمک گاز در آنجا نصب شده است، تا شروع سال تحصیلی جدید اقدام شود. همچنین برای ۱۲۲ هزار مدرسه‌ای که در مناطق صعب‌العبور واقع شده‌اند و از بخاری هیزمی استفاده می‌کنند، بخاری نفتی استاندارد مصب شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید