• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 23 اسفند 1397
کد مطلب : 50904
+
-

پیش‌فروش 84درصدی ظرفیت هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در نوروز

گردشگری
پیش‌فروش 84درصدی ظرفیت هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در نوروز

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: ۸۴ درصد ظرفیت اشغال هتل‌های این مجموعه برای تعطیلات نوروزی پیش‌فروش شده و میزان پیش‌فروش این هتل‌ها در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
 مهرداد تاوتلی با اعلام اینکه گروه هتل‌های ایرانگردی دارای 54هتل فعال در سراسر ایران است، گفت: این مجموعه در 23استان خدمات اقامتی به گردشگران ارائه می‌دهد. وی به افزایش سود این شرکت در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: با آنکه برای شرکت در سال‌جاری سود 8 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌کردیم، اما با گذشت ۱۱‌ماه از سال ۲۰ درصد نسبت به پیش‌بینی، سود بیشتری را شاهد بودیم و امیدواریم در سال آینده، این میزان سود به ۱۰میلیارد تومان افزایش یابد. تاوتلی از ساخت یک هتل5ستاره در منطقه هزارجریب اصفهان خبر داد و گفت: عملیات ساخت‌وساز این هتل از اوایل سال آینده آغاز می‌شود. همچنین قرار است در پارک ایل‌گلی تبریز ۳۶ویلای چوبی که با پارک همخوانی داشته باشد، احداث شود. وی در ادامه درباره فعالیت‌های تازه شرکت در حوزه گردشگری درمان هم یادآور شد: با توجه به اینکه ۵۰درصد از سهام این شرکت متعلق به تأمین اجتماعی است با بخش درمان آنها جلسات خوبی درباره گردشگری سلامت داشتیم. برهمین اساس، هتل‌های میگون، چالوس، میناب و گرگان را به گردشگری سلامت اختصاص دادیم و تلاش می‌کنیم این هتل‌ها را با همکاری بیمارستان‌های تأمین اجتماعی به پایلوت گردشگری سلامت تبدیل کنیم.

تاوتلی گفت: در طول سال گذشته در ادامه فعالیت‌های مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، بازسازی، مرمت و نوسازی هتل‌ها در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس توانستیم به‌رغم سختگیری‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ۲۱ ستاره برای هتل‌ها بگیریم. همچنین اعضای هتل از مدیرعامل تا پایین‌ترین عضو، در مجموع، ۱۰ هزار و ۵۰۲ ساعت آموزش دیدند. وی تأکید کرد: آموزش در 3 بخش اجباری است که یکی از آنها ایمنی و آتش‌نشانی بوده و به‌طور مرتب هر 3‌ماه دوره‌های مرتبط با آن برگزار می‌شود. آموزش بهداشت نیز یکی از اصلی‌ترین آموزش‌ها و از شاخصه‌های اصلی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است. آموزش ارتباطات و مشتری‌مداری از دیگر آموزش‌های اجباری کارکنان و اعضای این مجموعه است.  وی با اشاره به اینکه هتل به نوعی سمبل فرهنگسازی یک شهر است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هتل‌های این مجموعه در ۵۴ شهر فعال است با راه‌اندازی هشتگ‌های مرتبط با ترغیب کردن مسافران به سفر می‌خواهیم به افزایش سفرهای داخلی کمک کنیم و برای اجرای این طرح در سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید