• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 اسفند 1397
کد مطلب : 50703
+
-

صدای استان‌ها

  کمبود روزنامه همشهری در بابلسر 
از بابلسر تماس می‌گیرم. مدتی است روزنامه همشهری به تعداد بسیار محدود به این شهرستان می‌رسد. من از خوانندگان قدیمی روزنامه هستم و مدتی است نمی‌توانم روزنامه را تهیه کنم. کمبود کاغذ را درک می‌کنم، اما این دلیل نمی‌شود شما شهرستانی‌ها را از روزنامه محروم کنید. روزانه به 8 دکه بابلسر سر می‌زنم، اما گویا فقط 8 نسخه از روزنامه به اینجا می‌رسد که آن‌ هم سهم مشترکان می‌شود. چرا باید روزنامه را نفرستید و خوانندگان قدیمی مجبور شوند روزنامه‌های دیگر را تهیه کنند. 
الهی از مازندران 

  محرومیت کبودرآهنگ
از کبودرآهنگ تماس می‌گیرم. این شهرستان با وجود داشتن غار علیصدر و درآمد زیاد آن، با محرومیت‌های متعدد روبه‌روست. اگر درآمد علیصدر در خود شهرستان کبودرآهنگ هزینه شود، این شهرستان هم پیشرفت می‌کند. از سوی دیگر، این شهرستان 3 شهر صنعتی دارد که یکی از آنها آن‌طور که باید فعال نیست و 2 شهر صنعتی دیگر هم هنوز کار خود را شروع نکرده‌اند. 
یک شهروند از همدان 

  سهام عدالت برای بازنشستگان 
بازنشسته شهرداری اصفهان هستم. حقوق ما اندک است. برای دریافت سهام عدالت سال‌هاست پیگیری کرده‌ایم، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. 
زنگی از اصفهان 

  حقوق اندک کارگران 
چرا مسئولان فکری برای کارگران نمی‌کنند؟ آیا درست است کارگران در این گرانی‌ها حقوق کافی نداشته باشند؟ حقوق کارمندان افزایش می‌یابد، اما کارگران چه؟ لطفا پیام را منعکس کنید، شاید رسیدگی شود. 
فرجی از اسلامشهر

  پاسخگو نبودن اداره‌ها
2 سال است نامه‌ای برای تایید سند به جهاد کشاورزی برده‌ایم، اما جواب نمی‌دهند. چرا اداره‌ها خود را موظف به پاسخگویی به ارباب‌رجوع نمی‌دانند؟
فریدون رضایی از بومهن

این خبر را به اشتراک بگذارید