• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 30 دی 1397
کد مطلب : 45205
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nkJl
+
-

درخشش در نخستین گام

آیا بودیمیر همانی است که برانکو می‌خواست؟

درخشش در نخستین گام

با رفتن طارمی پرسپولیس در خط حمله فقط منشا و علیپور را داشت. ستاره پیکان اما هرگز نتوانست انتظارات برانکو را آورده کند. اگر پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم نبود شاید در ابتدای همین فصل برانکو نام منشا را از لیست خارج می‌کرد اما محرومیت سرخپوشان باعث شد تا سرمربی پرسپولیس به ناچار از زوج منشا و علیپور در مسابقه‌ها استفاده کند. هرچند این دو بازیکن و به‌خصوص منشا در لیگ امسال هرگز نتوانستند انتظارات برانکو را برآورده کنند و در این میان منشا با وجود درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، با تنها یک گل زده در لیگ کاملا برانکو را نا امید کرد تا سرمربی سرخپوشان در نیم فصل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات خیلی زود به سراغ مهاجم دیگری برود.
 برانکو آستین بالا زد سرمربی سرخپوشان در ابتدا سراغ گوچی رفت اما مبلغ بالای این بازیکن باعث شد تا او قید قوچان‌نژاد را بزند و به فکر جذب یک مهاجم خارجی بیفتد. برانکو خیلی زود در کرواسی مذاکرات خود را با بودیمیر مهاجم دیناموزاگرب آغاز کرد و توانست این بازیکن را مجاب کند به پرسپولیس بپیوندد. این بازیکن با توجه به قد و قامت بلندش روی هوا تبحر بسیار بالایی دارد و البته روی زمین هم بازیکنی با شم بالای گلزنی است. همین موضوع باعث شد تا برانکو خیلی زود به او علاقه‌مند شود و زمینه حضور بودیمیر در پرسپولیس را فراهم کند.
درخشش بودیمیر پرسپولیس را امیدوار کرد مهاجم کروات جدید سرخپوشان از بدو ورود به اردوی سرخپوشان در قطر تنها چند روز فرصت داشت تا تمرینات خود را با تیم آغاز کند. اما برانکو برای نخستین بار از این بازیکن در بازی برابر الشحانیه رونمایی کرد. بودیمیر در این بازی دوستانه نشان داد که همان بازیکنی است که برانکو برای خط حمله تیمش احتیاج داشت. مهاجم جدید سرخپوشان در این بازی تقریبا هیچ ضربه سری نبود که نزند و حتی روی یکی از همین ضربات، سر او به دیرک دروازه برخورد کرد. ماریو البته روی زمین هم مانند یک مهاجم حرفه‌ای عمل کرد و گل سوم سرخپوشان روی پاس حرفه‌ای و زیبای این بازیکن توسط علیپور به ثمر رسید تا برانکو امیدوار باشد که این بازیکن بتواند در لیگ و دور جدید لیگ قهرمانان کمک زیادی به تیم بکند.

این خبر را به اشتراک بگذارید