• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 دی 1397
کد مطلب : 43964
+
-

کوتاه‌تر از گزارش

استقبال هواداران تراکتور از برکناری اسدی
علیرضا اسدی در ابتدای فصل با حکمی از سوی محمدرضا زنوزی -مالک تراکتورسازی- به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد؛ مردی که پیش از این نام او را به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال در زمان ریاست علی کفاشیان شنیده بودیم، اما او به‌دلیل اختلاف‌نظر با کارلوس کی‌روش -سرمربی تیم ملی- ترجیح داد از سمت خود کنارگیری کند. 

اما اسدی 2روز پیش در شرایطی که لیگ برتر در تعطیلات نیم‌فصل است ترجیح داد از سمت خود استعفا و این باشگاه را ترک کند؛ البته این استعفا به‌نوعی یک استعفای اجباری بود. می‌گویند دلیل استعفای اسدی قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل برای متصدیان دولت بود، اما این تصمیمی بود که توسط زنوزی مالک باشگاه گرفته شد. فصل گذشته هم که مصطفی آجرلو مدیریت باشگاه تراکتور را برعهده داشت، برخی در تبریز به شیوه مدیریت او (مدیریت پروازی) ایراد گرفتند و از طرف دیگر هواداران تراکتور تمایل به استفاده از مدیران بومی دارند؛‌ حتی مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای تراکتور هم برکنار شدند و حالا قرار است یک تیم مدیریتی جدید انتخاب شود. 

روز گذشته هم با اسدی تماس گرفتیم که او حاضر به مصاحبه نشد. اسدی به هیچ‌عنوان تصور نمی‌کرد که او را از تراکتور برکنار کنند. جالب اینجاست که هواداران تراکتور در صفحات مجازی از تغییرات اخیر استقبال کرده‌اند. در تبریز این نظریه هم وجود داشت که ارتباط مدیران باشگاه با رسانه‌ها در تهران زیاد است و آنها اهمیتی به رسانه‌های فعال در تبریز نمی‌دادند. بعد از کنار رفتن اسدی از سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی، عباس الیاسی به‌عنوان سرپرست جدید این باشگاه انتخاب شد. مسئولان هیأت مدیره این باشگاه در حال برنامه‌ریزی هستند تا مدیرعامل جدید تراکتورسازی را انتخاب کنند. باشگاه تراکتورسازی 4گزینه بومی را مدنظر دارد و قرار است تا روز یکشنبه هفته آینده مدیرعامل جدید انتخاب شود. شایعه شده بود سهرابی -مدیرعامل سابق شهرداری- یکی از گزینه‌های مدنظر جایگزینی اسدی است اما سهرابی از جمع گزینه‌های مدنظر تراکتورسازی خارج 
شده است.

مهاجم نیجریه‌ای در تمرین ذوب‌آهن 
مسئولان باشگاه ذوب‌آهن طبق تصمیم علیرضا منصوریان درصدد هستند تا یک مهاجم را در نقل و انتقالات نیم‌فصل به جمع نفراتشان اضافه کنند. رزومه چند بازیکن خارجی در اختیار منصوریان قرار گرفته و بین بازیکنان مذکور یک مهاجم نیجریه‌ای نظر سرمربی ذوب‌آهن را جلب کرده است. به همین‌خاطر قرار است این بازیکن نیجریه‌ای طی روزهای آینده به ایران بیاید و در تمرینات ذوب‌آهن حضور پیدا کند. او درصورتی که بتواند نظر مساعد منصوریان را جلب کند، قراردادش را با سبزپوشان اصفهانی به امضا می‌رساند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید