• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 13 دی 1397
کد مطلب : 43353
+
-

عبور امباپه از رونالدو

عبور امباپه از رونالدو

به مناسبت سال نو ستاره‌های فوتبال ویدئوها و عکس‌هایی از خودشان به‌تنهایی یا در کنار خانواده منتشر کردند که بعضی از آنها جالب بود. البته آنها مثل همتایان ایرانی خود ساعت 3صبح پست و استوری نمی‌گذارند، چون از سوی باشگاه به‌خاطر رعایت نکردن زندگی سالم و خواب مناسب جریمه می‌شوند. مخاطبان آنها از بازیکنان و مربیان انتظار ندارند عکسی بگذارند با شرح‌های فلسفی یا شعرهایی بدون ذکر نام شاعر. مخاطبان می‌دانند که قرار است با دیدن پست‌های بازیکنان و مربیان مورد توجه خود یا از خبری آگاهی پیدا کنند یا سرگرم شوند.
   یورگن کلوپ در ویدئویی در حال رقصیدن بود، آن هم در آستانه بازی حساس تیمش با من‌سیتی که به‌نوعی می‌شود گفت ممکن است تکلیف قهرمان این فصل لیگ برتر را روشن کند. هواداران فوتبال که دلایل زیادی برای عاشق او شدن دارند، با این ویدئوی شاد و صمیمی بیشتر از شخصیت این مربی آلمانی خوش‌شان آمده و مدام دارند این کلیپ را به اشتراک می‌گذارند و با آن تفریح می‌کنند.
   دیه‌گو کاستا که می‌دانید چه آدم معلوم‌الحالی است! با شخصیت خشن و ناجوانمرد او در زمین فوتبال آشنا هستید. اما آنهایی که از نزدیک او را می‌شناسند از این بازیکن برزیلی تیم ملی اسپانیا نفرت ندارند. نمونه‌اش سرخیو راموس است که درون زمین همیشه با هم دعوا دارند و می‌زنند سروکله همدیگر را می‌شکنند اما آخر بازی با هم دست می‌دهند و می‌خندند. این شخصیت عجیب فیلمی در شب سال نو از خودش منتشر کرده که کودک و کرم درون او را بروز می‌دهد. در این فیلم، یک نفر روی تخت خوابیده که ناگهان با صدای ترقه‌هایی در چند سانتی‌متری‌اش از خواب می‌پرد. این فرد برادر دیه‌گو کاستاست و شخصی که ترقه‌ها را داخل یک ظرف فلزی روی تخت کار گذاشته و روشن کرده، بازیکن اتلتیکو. این به برادر خودش رحم نمی‌کند، انتظار دارید در زمین فوتبال جوانمردانه بازی کند؟
   لینگارد هم فیلمی منتشر کرده که روحیه شوخ‌طبع او را به نمایش می‌گذارد. بازیکن منچستر که اخیرا یک تک‌آهنگ رپ هم منتشر کرده، در این کلیپ رپ می‌خواند و گاهی صدای نامفهوم از خودش درمی‌آورد. این پست هم جزو پست‌های پربازدید از ورزشکاران در شب‌های اخیر بود.
   اما شاید مهم‌ترین و بامعناترین پستی که از بازیکنان و مربیان به مناسبت سال نو میلادی آپلود شد، پست یکی‌مانده به آخر کیلیان امباپه بود. او عکسی منتشر کرده که فتوشاپ شده عکسی مشهور از این بازیکن در دوران نوجوانی است؛ عکسی که او را در اتاقش نشان می‌داد، اتاقی که روی دیوارهایش پر از پوسترهای کریستیانو رونالدو بود. حالا در همان عکس همه پوسترهای روی دیوارها به عکس‌های خودش اختصاص دارد و دیگر اثری از کریستیانو بین آنها نیست. این نشان می‌دهد که امباپه از رونالدو و رئال مادرید عبور کرده است. او به‌ادعای بوفون به‌زودی 5توپ طلا می‌برد و این یعنی امباپه از رونالدو و مسی جلو می‌زند. 
اتفاقا پست آخرش در اینستاگرام هم عکسی در کنار عثمان دمبله، بازیکن بارسلوناست. این یعنی رئال باید آرزوی خرید او را از سر بیرون 
کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید