• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 دی 1397
کد مطلب : 42115
+
-

کوتاه‌تر از گزارش

قرارداد بیرانوند با شرکت ترانسفر اروپایی
دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی بعد از درخشش در جام جهانی با پیشنهادهای بسیار خوبی روبه‌رو شد و شاید بیشترین پیشنهادها را در بین سایر بازیکنان داشت اما در شرایطی که می‌تواست لژیونر شود ترجیح داد در شرایط حساس پرسپولیس بماند و به این تیم کمک کند. دروازه‌بان اول پرسپولیس اما حالا با پایان محرومیت پرسپولیس به‌دنبال رفتن به اروپاست. به همین دلیل شنیده می‌شود بیرانوند پیش از ترک ایران به همراه تیم ملی در آستانه جام‌ملت‌ها قراردادی را با یک شرکت ترانسفر اروپایی بسته است. این شرکت که شرکت معتبری در زمینه ترانسفر بازیکن است با این قرارداد کار خود را برای بیرانوند آغاز کرده و شنیده می‌شود در نخستین گام هم با چند تیم انگلیسی وارد مذاکره شده است. باید دید در نهایت در پایان جام ملت‌ها بیرانوند همچنان در پرسپولیس خواهد ماند یا اینکه راهی اروپا خواهد شد.

دلیل رسن برای عدم‌تمدید قرارداد
بشار رسن در 2سال گذشته آنقدر خوب برای سرخپوشان کار کرده که خیلی زود توانست محبوبیت زیادی روی سکوها برای خودش دست و پا کند. هافبک عراقی سرخپوشان چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا توانست با کمبود بازیکنان کمک زیادی به تیم برانکو بکند. با وجود این، قرارداد این بازیکن در پایان سال تمام خواهد شد. این در حالی است که با وجود اصرار برانکو و مذاکرات باشگاه چه در زمان مدیریت گرشاسبی و چه در زمان مدیریت عرب این بازیکن برای تمدید هنوز راضی نشده و اعلام کرده است که همه‌‌چیز را به پایان فصل موکول خواهد کرد. حالا اما از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که رسن با توجه به ترافیک بازیکنان پرسپولیس در خط هافبک فعلا ترجیح داده تا تمدید نکند. این بازیکن خوش‌تکنیک عراقی نمی‌خواهد با توجه به درخششی که در این فصل داشته نیمکت‌نشین باشد و به همین دلیل فعلا برای تمدید قرارداد خود دست نگه‌داشته است. البته در کنار این موضوع نمی‌توان از پیشنهاد اغوا‌کننده چند تیم قطری و اماراتی به این بازیکن هم گذشت. با توجه به اینکه این بازیکن توانست بهترین بازیکن سال عراق هم بشود مطمئنا باشگاه پرسپولیس کار سختی را برای تمدید قرارداد این بازیکن 
خواهد داشت.

گوچی در آستانه سرخپوش‌شدن
سرمربی سرخپوشان بعد از اینکه از جذب مهاجم خارجی برای تیمش به‌خاطر مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس منصرف شد، خواهان رضا قوچان‌نژاد شده است. بازیکن پیشین تیم ملی هم‌اکنون وضعیت خوبی در آپوئل قبرس ندارد و در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را با قوچان‌نژاد داشته و احتمال اینکه این بازیکن به‌زودی به جمع شاگردان برانکو اضافه شود، زیاد است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید