• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 دی 1397
کد مطلب : 42079
+
-

خبر

مصدومیت کریمی در اردوی قطر
علی کریمی در تمرینات تیم ملی با مشکل کشیدگی کشاله پا روبه‌رو شد و نتوانست تا پایان همراه با سایر بازیکنان تمرین کند. البته مصدومیت کریمی جدی نیست و او مشکلی برای حضور در جام ملت‌ها نخواهد داشت و می‌تواند در ترکیب تیم ملی بازی کند.کریمی هم‌اکنون در اوج آمادگی است و ظاهرا کی‌روش روی حضور او در جام ملت‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است. هافبک استقلال به‌دلیل مصدومیت جام‌جهانی را از دست داده بود ولی حالا می‌تواند در جام ملت‌ها حضور داشته باشد.
 فسخ قرارداد بنگر با پارس‌جنوبی
محسن بنگر - مدافع سابق پرسپولیس- بعد از نیم فصل حضور در تیم پارس‌جنوبی، دیروز قراردادش را با این تیم فسخ کرد و از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد.مدافع باتجربه و 38ساله سابق پرسپولیس، سپاهان و نفت تهران که در ابتدای فصل برای تقویت خط دفاعی پارس‌جنوبی جم در جمع شاگردان مهدی تارتار حضور یافته بود، دیروز در جلسه‌ای با مدیران این باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و از این تیم جدا شد.این بازیکن در این فصل 7بار برای پارس به میدان رفته و 3کارت زرد هم گرفته است.
 استقلال خوزستان در خطر سقوط
پس از توافق بین مسئولان باشگاه استقلال خوزستان و مدیر برنامه‌های فرانک ساکونی، مبنی بر پرداخت طلب حدود ۲۰۰‌هزار دلاری این بازیکن در ۳قسط، قرار بود که قسط اول ۷۰هزار دلاری این بازیکن حداکثر تا پایان هفته گذشته پرداخت شود که به‌دلیل مشکلات مالی باشگاه و قطعی نشدن حضور اسپانسرهای جدید این موضوع همچنان بلاتکلیف است.این در حالی است که درصورتی که شکایت جدیدی صورت بگیرد این بار فیفا حکم به سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک خواهد داد.البته مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به‌دنبال فراهم کردن این ۷۰هزار دلار حداکثر تا ۷، ۸ روز آینده هستند و باید دید تلاش‌های آنها در این خصوص چه نتیجه‌ای خواهد داشت و آیا با حکم سنگین‌تری از سوی فیفا مواجه می‌شوند؟
 پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان می‌شود؟
سیروس پورموسوی،مربی ابتدای فصل فولاد خوزستان به‌زودی هدایت تیم ملی جوانان را برعهده می‌گیرد و این تیم را برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها آماده خواهد کرد.تیم ملی جوانان در آخرین حضور در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها با مربیگری فرهاد پورغلامی ره به جایی نبرد و حذف شد و به همین‌خاطر حضور در جام‌جهانی 2019 را از دست داد. انتخاب پورموسوی، به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و با تأیید هیأت رئیسه، او رسما به‌عنوان جانشین فرهاد پورغلامی معرفی خواهد شد.
 صیادمنش خط خورد
اللهیار صیادمنش، مهاجم استقلالی‌ها که در نیم فصل، نمایش خوب و امیدوار کننده‌ای در ترکیب این تیم داشت، در فهرست 20نفره تیم امید برای دیدار با اردن حضور ندارد.صیادمنش که در مرحله قبلی اردو به تیم دعوت شده بود، بعد از هماهنگی‌های انجام شده و به‌دلیل مصدومیت جزئی در اردو حاضر نشد و به استراحت پرداخت تا از تشدید مصدومیت او جلوگیری شود.زلاتکو کرانچار - سرمربی تیم امید- نیز تصمیم گرفت تا در اردوی آماده‌سازی‌ برای دیدار با اردن نام این بازیکن را در لیست خود قرار ندهد تا به این ترتیب سهمیه استقلال در اردوی تیم امید تنها مهدی قائدی باشد.
 احتمال جدایی برزای از صنعت‌نفت
بهنام برزای- مهاجم صنعت نفت آبادان- مدتی است که در این تیم تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده و این در حالی است که او بعد از مصدومیت از ناحیه مچ پا دیگر نتوانست نظر پائولو سرجیو را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد. برزای می‌خواهد در تیمی بازی کند که فرصت بازی داشته باشد و همین موضوع باعث شده که این بازیکن در فکر جدایی باشد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :