• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 2 دی 1397
کد مطلب : 41949
+
-

صدای استان‌ها

   نصب نامناسب منهول‌های فاضلاب 
ورودی‌های فاضلاب (منهول) در فاصله بین میدان نفت تا پل چغا میرزای کرمانشاه موجب ایجاد فرورفتگی‌هایی شده است. این فرورفتگی‌ها رانندگان را با مشکل بسیاری مواجه کرده است. 
یک شهروند از کرمانشاه 

   پاکیزگی محمدشهر
محمدشهر در استان البرز از نظر بهداشتی وضع مطلوبی ندارد. بوی زننده فاضلاب، نخاله‌های ساختمانی رها شده در زمین‌های بایر و کمبود سطل زباله ساکنان این شهر را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرده است. از مسئولان شهرداری تقاضا می‌کنم به مشکلات این شهر رسیدگی کنند. 
یکی از ساکنان محمدشهر از البرز 

   نرخ تضمینی کشمش 
امسال نرخ تضمینی کشمش هنوز اعلام نشده است. به همین دلیل هم کشمش در قزوین چند نرخی شده است و باغداران ناچارند محصول خود را به هر قیمتی که شرکت‌های صادرکننده اعلام می‌کنند، بفروشند. 
رحیمی از قزوین 

   بازار روز بدون سرویس بهداشتی 
بازار روز و همین طور خود شهر برازجان با وجود جمعیت زیاد و همین‌طور حضور مسافران بسیار که به قصد خرید به این شهر می‌آیند، با کمبود سرویس بهداشتی روبه‌روست. سرویس‌های بهداشتی موجود هم وضع مناسبی ندارند. لطفا مسئولان فکری برای حل این مشکل کنند. 
یک شهروند از بوشهر 

   قطعی اینترنت
کندی سرعت اینترنت در روستاهای خوزستان در چند سال اخیر بیشتر شده است. در طول روز چند بار شاهد قطع شدن اینترنت هستیم و این مساله مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کرده است. از مسئولان مخابرات درخواست رسیدگی به این مشکل را دارم. 
سعیدی از خوزستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید