• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41379
+
-

کافه مجلس

هیأت رئیسه جدید امیدی‌ها 
در انتخابات ارکان هیأت رئیسه فراکسیون امید، محمدرضا تابش نایب‌رئیس اول، عبدالکریم حسین‌زاده نایب‌رئیس دوم، محمد فیضی منشی، رضا انصاری کارپرداز و فاطمه سعیدی به‌عنوان سخنگو تعیین شدند. انتخابات هیأت‌رئیسه فراکسیون امید، دهم مهر‌ماه برگزار شد و محمدرضا تابش، مصطفی کواکبیان، فاطمه سعیدی، محمد فیضی، عبدالکریم حسین‌زاده، رضا انصاری، الیاس حضرتی و غلامرضا تاجگردون به‌عنوان اعضای هیأت رئیسه انتخاب شدند. همچنین مجمع عمومی فراکسیون امید در جلسه دهم مهر‌ماه محمدرضا عارف را برای سومین سال پیاپی به‌عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب کرد.

   نامه اعتراضی امنیت ملی‌ها به دولت 
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه اخیراً آماری از بودجه دفاعی کشور به کمیسیون رسیده بود که اخبار خوبی نبود، به تسنیم گفت: پیرو این اخبار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نامه‌ای اعتراضی به دولت ارسال کردند. او با بیان اینکه در بودجه سال 98 با توجه به اسناد بالادستی سهم 5 درصدی حوزه دفاعی دیده نشده بود، ادامه داد: پس از اعتراض اعضای کمیسیون به این تصمیم دولت، در نسخه جدید که تدوین شده است خبرهای خوبی به گوش می‌رسد.

   داستان بورسیه پسر پزشکیان 
مسعود پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس در ارتباط با موضوع بورسیه پسر خود و رفع اتهام از وی گفت: اگر هرکسی هر توصیه‌ای از من برای پسرم شنیده است بیاید و اعلام کند. پسرم طبق روال برای بورسیه رفت و عده‌ای تهمت زدند و بعد شفاف شد که اینطور نیست. هرکس تخلف کند باید با او برخورد شود. به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: عده‌ای به راحتی تهمت و افترا می‌زنند اما اگر قرار باشد برای هر کدام از اینها بلند شوی و دنبال کار را بگیری اصل کاری که داری زمین می‌ماند. من خیلی حرف‌ها را حتی پاسخ هم نمی‌دهم و فرصت آن را ندارم. من اگر می‌خواستم تخلف کنم نمی‌آمدم بگویم به من پول اضافه می‌دهند. ما با تمام وجود دلمان می‌خواهد به مردم خدمت کنیم و دنبال رانت و رشوه هم نیستیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید