• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 192322
+
-

در جست‌وجوی صعود

برنلی با مربیگری ونسان کمپانی، مدافع بلژیکی سابق منچسترسیتی زودترین صعود را به لیگ‌های سطح اول اروپا به نام خود ثبت کرد و به لیگ برتر بازگشت. تیم‌های دیگری نیز دیروز و پریروز به لیگ‌های سطح اول برگشتند. در چمپیونشیپ انگلیس، شفیلدونزدی که بازی رفت پلی‌آف را 4 بر صفر به پتربورو باخته بود، کام‌بک زد. آنها تا دقیقه‌ هفتادویکم، 3‌گل به حریف زدند و گل چهارم در دقیقه 8+90 به ثبت رسید. آنها در وقت‌های اضافی باز هم گل خوردند اما در دقیقه‌113این گل جبران شد و بازی به پنالتی کشید. شفیلد ونزدی در ضربات پنالتی 5 بر 3 برد تا به فینال پلی‌آف برسد.
در بوندس‌لیگای‌2 تیم دارمشتات با برتری مقابل ماگدبورگ قهرمانی‌ خود را مسجل کرد و به‌عنوان نخستین تیم راهی بوندس‌لیگا در فصل آینده شد. شالکه نخستین تیمی بود که به بوندس‌لیگای‌2سقوط کرد و دارمشتات قرار است جانشین این تیم شود.
در سری‌ب، رجینا، تیم پیپو اینزاگی در آستانه صعود به سری‌آ قرار گرفت تا شاید در فصل آینده، 2‌اینزاگی در سری‌آ سرمربیگری کنند. رجینا با پیروزی یک بر صفر مقابل آسکولی، در رده هفتم جدول قرار گرفت تا مجوز حضور در پلی‌آف صعود به سری‌آ را کسب کند. هر دو تیم شانس صعود به پلی‌آف را داشتند اما گل دقیقه 4+90 لوئیجی کانوتو، تیم تحت هدایت پیپو اینزاگی را راهی پلی‌آف کرد. در دور اول پلی‌آف تیم‌های ونتزیا با پارما و رجینا با سودتیرول بازی می‌کنند. تیم‌های سوم (باری) و چهارم (کالیاری) در دور نیمه‌نهایی با برندگان این مصاف‌ها روبه‌رو می‌شوند تا برندگان به سری‌آ راه یابند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید