• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
دو شنبه 25 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191881
+
-

شاهد وقوع اتفاقات مهم در محلات خواهیم بود

زاکانی در سلسله نشست‌های آرمان‌شهر

شاهد وقوع اتفاقات مهم در محلات خواهیم بود

احکام بخشی از اعضای هیات امنای محلات شهر تهران  از سوی علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران اهدا شد. او که عصر دیروز یکشنبه ۲۴اردیبهشت۱۴۰۲ در این مراسم حضور پیدا کرد، طی سخنانی گفت: می‌توانیم بهانه بیاوریم و از زیر بار کار شانه خالی کنیم، اما آنکه باید ببیند همه چیز را می‌بیند و به ما  نمره خواهد داد. خوشا به حال همه آنهایی که نمره قبولی گرفتند.
زاکانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ۲۰ ماه و ۱۰روزی است که مدیریت شهری دوره ششم کارش را شروع کرده، گفت: از همان اول مسیر درستی در بخش اقتصادی داشتیم. به طوری که در سال اول ۹۹ درصد و در سال دوم ۱۴۳ درصد برنامه های اقتصادی مدیریت شهری محقق شد.
زاکانی یادآور شد:  تبدیل شهرداری از نهاد خدماتی به نهاد خدمتگزار اجتماعی و همچنین توجه به نوسازی شهری بر اساس معماری ایرانی-اسلامی از مهمترین تحولاتی است که در حال انجام است.
شهردار پایتخت با بیان اینکه سیر تحولات در محلات بسیار مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف با حضور نخبگان و صاحب نظران با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف یک سبک زندگی جدید می تواند در محلات شکل گیرد. در  نظام مشارکتی که برای مدیریت تهران داریم 10 سطح از ارتباط با مردم را تعریف کرده‌ایم که لااقل 3 سطح از این مشارکت مربوط به محلات است.
وی در ادامه افزود: اگر در برنامه‌ریزی‌هایمان آنچه که موجب خیر،برکت و حفظ هویت محلات است را در نظر بگیریم آن موقع شاهد وقوع اتفاقات مهم در محلات خواهیم بود، در همین رابطه سال گذشته بخشی از ‌پروژه‌های شهری با نظرخواهی شهروندان در محلات مورد توجه قرار گرفت. امسال هم  هدف شهرداری تداوم این مسیر مشارکتی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید