• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 25 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191862
+
-

نقل قول

طرفدار فرار مالیاتی پزشکان نیستیم
محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور: پزشکان باید در مطب خود کارتخوان داشته باشند. ما طرفدار فرار مالیاتی پزشکان نیستیم اما ادعای ما این است که پزشکان بیشتر از سایر صنوف مالیات پرداخت می‌کنند. عمده همکاران ما در کلینیک خصوصی یا بیمارستان دولتی یا مطب خصوصی فعالیت دارند؛ بیمارستان‌ها پیش از پرداخت حقوق پزشک، مالیات آن را کسر می‌کنند.

درمان اعتیاد دختران جوان و خانم‌ها دستورالعمل ندارد
مصطفی هادی‌زاده، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر استان تهران:‌  از هر ۱۰۰زندانی ۴۳زندانی مجرم مواد‌مخدر هستند. در کشور دستورالعملی برای درمان اعتیاد دختران جوان و خانم‌ها نداریم. این در حالی است که تاثیر مخرب یک زن معتاد از هزار مرد معتاد بدتر است. در حال حاضر ۲۵هزار معتاد متجاهر خیابانی در استان تهران داریم که هیچ‌کس حتی خانواده حاضر به پذیرش اینها نیست و قانون می‌گوید تنها ۳‌ماه می‌توان اینها را نگه داشت.

ارسال ۴۲هزار کتاب به استان‌های کم‌برخوردار
اصغر باقرزاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش:   طرح تجهیز مدارس کمتر برخوردار و مدارس عشایری کشور در اقدام اولیه مصادف با برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب در تهران اجرا می‌شود، تعداد ۴۲هزار جلد کتاب در 3مقطع تحصیلی از کتاب‌های مورد تأیید در سامانه رشد برای ۷۲۰مدرسه و توزیع در ۱۳استان کشور در ۷۲۰کارتن بسته‌بندی شده است. مبلغ ریالی این بسته‌ها درکل ۲۵میلیارد است و از کتاب‌های ۳۲ناشر استفاده شده‌ است.

رنگ‌بندی گواهینامه‌ها
سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فراجا: براساس طرحی که از سوی پلیس به دولت پیشنهاد شده و اکنون هم در دست بررسی است، گواهینامه‌های رانندگی در 3سطح طلایی، نقره‌ای و سفید رنگ‌بندی می‌شوند. رنگ‌بندی طلایی مربوط به رانندگانی است که دارای تخلف نیستند و در تمامی این رنگ‌بندی‌ها مشوق‌ها و امتیازاتی دیده شده و طرح مذکور که پیشنهاد پلیس است، در دست بررسی دولت قرار دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :