• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 23 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191606
+
-

گردهمایی مثلث افسانه‌ای

یک اتهام دیگر به بارسا، سرگیجه برای پیداکردن جانشین بوسکتس

گردهمایی مثلث افسانه‌ای

بارسلونا که احتمالا فردا قهرمانی‌اش را در لالیگا قطعی می‌کند، قرار است در روز 16خرداد در دیداری دوستانه به مصاف ویسل کوبه ژاپن برود. اهمیت این دیدار در این است که پس از سال‌ها مثلث تاریخی بوسکتس، ژاوی و اینیستا دور هم جمع خواهند شد. ژاوی سرمربی بارسلونا با بوسکتس که آخرین بازی‌اش را با پیراهن این تیم انجام خواهد داد، با اینیستا ملاقات می‌کنند. اینیستا در این فصل به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شده و احتمالا در پایان فصل خداحافظی کند یا باشگاه خود را تغییر دهد. بوسکتس اعلام کرده پس از 18سال بارسلونا را ترک خواهد کرد. او 2‌بازی دیگر تا 720بازی با پیراهن بارسا فاصله دارد و به‌زودی سی‌ودومین جامش را هم کسب خواهد کرد.
بارسا برای پرکردن جای خالی او دنبال بازیکن می‌گردد. البته دی‌یونگ هست اما فرانک کسیه در تابستان فروخته می‌شود. ژاوی خواهان زوبیمندی است اما این بازیکن هنوز با سوسیداد قرارداد دارد و هزینه انتقالش 40تا 50میلیون یورو است که بارسا نمی‌تواند آن را بپردازد. لاپورتا همچنین نمی‌خواهد به باشگاهی که بارسلونا را در پرونده نگریرا متهم کرده، قبل از حکم نهایی پولی بدهد. بازیکنان دیگری ازجمله سمپر و نیکو هم بودند که زیر سایه بوسکتس نتوانستند خودشان را ثابت کنند. کاسادوس از تیم دوم باشگاه یکی از گزینه‌ها برای این پست است. روبن نوس پرتغالی و چند بازیکن دیگر هم زیرنظر قرار دارند، همچنین بروزوویچ و گوندوغان که هر دو در تابستان آزاد می‌شوند. بوسکتس در 15‌فصل حضورش در تیم اصلی تنها 18‌بازی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد. او یکی از باثبات‌ترین بازیکنان تاریخ به‌حساب می‌آید و بیشترین زمانی که بابت مصدومیت از دست داد، تنها 2‌هفته بود. پیداکردن جایگزین برای چنین بازیکنی خیلی سخت است. بروزوویچ و گوندوغان با اینکه گزینه‌های خوبی هستند، اما سن بالایی دارند و تنها مسکن موقت محسوب می‌شوند.

   پرونده تازه علیه بارسلونا
مدیران بارسلونا که دنبال یافتن راهی برای بازگرداندن مسی به این باشگاه هستند و با سازمان لالیگا مذاکره می‌کنند، هر چند وقت یک‌بار درگیر یک رسوایی یا مشکل بزرگ می‌شوند. هنوز تکلیف اتهام رشوه 18ساله به داوران و نایب‌رئیس کمیته داوران لالیگا روشن نشده، یک‌پرونده رسوایی دیگر هم دامان این باشگاه را گرفته است. نشریه ال‌کانفیدنشل در خبری مدعی شد که باشگاه بارسلونا به‌دلیل عدم‌رعایت قوانین مالیات در زمینه پرداختی‌ها به بازیکنان این باشگاه با جریمه ۱۵.۶‌میلیون یورویی روبه‌رو شده است. بارسلونا مثل رسوایی قبلی این مورد را هم تکذیب کرده و فعلا زیر بار نرفته. باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دادگاه اقتصادی اسپانیا به درخواست باشگاه درخصوص جریمه‌های وارده درباره مالیات‌ها رسیدگی کرده و تصمیم به لغو کامل آنها گرفته است. باشگاه خواستار اصلاح اخبار منتشرشده توسط ال‌کانفیدنشل است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید