• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 191602
+
-

یوفا علیه سوپرلیگی‌ها؟!

پس از رئال، داوری به یوونتوس هم آسیب زد

یوفا علیه سوپرلیگی‌ها؟!

اگر فرصت نداشتید بازی‌های نیمه‌نهایی لیگ اروپا و لیگ کنفرانس را که پنجشنبه‌شب همزمان برگزار شد دنبال کنید، در این حد بدانید که یوونتوس با گل دقیقه97 گاتی توانست در خانه با سویا مساوی کند. مورینیو با آاس‌رم یک بر صفر شاگرد سابق خودش ژابی آلونسو و بایر‌لورکوزن را شکست داد. در لیگ کنفرانس هم فیورنتینا در خانه‌اش 2 بر یک به بازل باخت و وستهم 2 بر یک آلکمار را شکست داد.
    حالا آلگری در زمین سویا که پرافتخارترین تیم لیگ اروپا‌ست، کار سختی خواهد داشت؛ تیمی که در مرحله قبلی منچستریونایتد را شکست داده. در بازی یوونتوس داور یک پنالتی مسلم را روی ربیو نگرفت. این در حالی بود که کمک‌داور ویدئویی هم صحنه را پنالتی تشخیص نداد اما پای ربیو از چند جا زخم شد. یک صحنه هم توپ با دست مدافع حریف برخورد کرد اما باز هم از پنالتی خبری نبود. این را بگذارید در کنار ناداوری این هفته علیه رئال‌مادرید که 2‌صحنه هند به VAR نرفت و گل منچسترسیتی هم پس از عبور توپ از خط اوت به ثمر رسید. حالا تئوری توهم توطئه شکل گرفته بین برخی هواداران که یوفا علیه باشگاه‌های سوپرلیگی رئال و یووه شمشیر را از رو بسته و بارسلونا را هم می‌خواهد به‌خاطر اتهام رشوه به داوران از لیگ قهرمانان محروم کند. آنها می‌گویند یوفا دوست ندارد این 3‌تیم در اروپا به جام برسند.
    یووه باز هم یک بازی خانگی را در لیگ اروپا بدون شکست به پایان برد. در این بازی، بونوچی پانصدمین بازی‌اش را برای یوونتوس انجام داد اما دچار مصدومیت شد. در مقابل پوگبا بالاخره یک بازی خوب انجام داد و هواداران را به آینده امیدوار کرد. ولاهوویچ هم دروازه خالی را نزد تا فشارها رویش بیشتر شود.
    در بازی رم و لورکوزن تنها 2‌تعویض صورت گرفت که یکی از آنها سردار آزمون بود که 18‌دقیقه برای تیم آلمانی بازی کرد. روی پاتریسیو در این دیدار از رکورد الکساندر دراگوویچ گذشت و به باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ لیگ اروپا تبدیل شد. این مسابقات از سال2009 جایگزین جام یوفا شده است. باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ اروپا به این شرح هستند: پاتریسیو(67بازی)، دراگوویچ(66)، دنیل کاریچو(61)، دریس مرتنز(61) و آندره‌آس اولمر(61).
    رم در ۵ دیدار اخیر خود کلین‌شیت نکرده بود و سرانجام توانست یک مسابقه را بدون گل خورده به پایان ببرد. لورکوزن در ۹‌دیدار خارج از خانه اخیر خود بازنده نبود و این نخستین شکست آنها به‌حساب می‌آمد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید