• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 16 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190977
+
-

میز خبر

امیدواری شورجه برای ساخت سریال حضرت موسی‌ع‌
سیدمجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و هیأت همراه با حضور در منزل جمال شورجه، تهیه‌کننده و کارگردان سینما، ضمن گفت‌وگو با این هنرمند پیشکسوت، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت. در این دیدار، مشاور ساخت سریال یوسف پیامبر(ع) با قدردانی و سپاس از حضور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و نمایندگان وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، به ارائه توضیحاتی از روند درمانی خود پرداخت. جمال شورجه با ذکر خاطراتی از دوران گذشته به‌ویژه زمان ساخت مجموعه یوسف پیامبر(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور، کارگردان این مجموعه، گفت: خداوند را شاکرم که با لطف و بزرگی خودش این قدرت را به من اعطا کرده تا خیلی چیزها را درک کنم. این تهیه‌کننده و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه با اشاره به خوابی که دیده بود، توضیح داد: خواب دیدم که آن حضرت جلو می‌رفتند و همه عوامل ساخت سریال موسی(ع) هم پشت سر ایشان می‌رفتیم تا از پلی گذشتیم. وی تأکید کرد: با عنایت به صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی(ع) که خداوند به من در علم رؤیا الهام کردند، امیدوارم بتوانم با به‌دست آوردن بهبودی کامل به صحنه تولید باز گردم و این سریال را بسازیم و مأموریت ساخت این پروژه بزرگ تاریخی و مذهبی را به اتمام برسانیم.
 ‌
‌اعلام تعرفه‌های پستی برای ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب
تعرفه‌های پستی برای ناشران حاضر در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشخص شد. به گزارش مهر، هزینه ارسال بسته‌های تا وزن 2کیلوگرم برای ناشران مبلغ ۱۲هزار تومان تعیین شده و ارسال بسته‌هایی با قیمت فاکتور کمتر از ۸۵ هزار تومان رایگان است. همچنین کتابفروشانی که در بخش مجازی نمایشگاه فعالیت می‌کنند برای ارسال بسته‌های خریداری شده هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. ناشران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر ارسال کتاب‌های خریداری شده در بخش مجازی نمایشگاه توسط سامانه «پُست کتاب»، امکان تحویل کتاب در فضای نمایشگاه به‌صورت حضوری و همچنین ارسال از طریق خود ناشر را نیز خواهند داشت.
خریداران بخش مجازی سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خصوصاً خریدارانی که دارای یارانه اعتباری خرید کتاب هستند می‌توانند در زمان حضور در نمایشگاه پس از انتخاب و خرید کتاب و پرداخت هزینه کتاب‌های خریداری شده کتاب‌ها را به‌صورت حضوری از ناشران حاضر در نمایشگاه تحویل بگیرند.

برد پیت، راننده فرمول یک‌می‌شود
فیلمبرداری فیلم «فرمول یک» با بازی برد پیت از همین ‌ماه شروع می‌شود و برای این فیلم پیت در رقابت‌های واقعی فرمول وان رانندگی می‌کند.
به‌گزارش مهر به نقل از ورایتی، جوزف کوشینسکی از همین‌ماه فیلمبرداری «فرمول یک» با بازی برد پیت را شروع می‌کند و از ۱۱تیم فیلمبرداری بهره ‌می‌گیرد. وی که با کارگردانی «تاپ گان: ماوریک» نامزدی انجمن کارگردان‌های آمریکا را کسب کرد، ثابت کرده به اندازه کافی جاه‌طلبی دارد که بخواهد پروژه بعدی‌اش را در زمین مسابقات اتومبیلرانی شروع کند.
کوشینسکی قرار است در فیلم جدیدش برد پیت را در نقش یک راننده فرمول یک که از بازنشستگی خارج می‌شود و دوباره مسابقه می‌دهد، جلوی دوربین ببرد. لوییس همیلتون، راننده محبوب مسابقات اتومبیلرانی و برنده ۷دوره رقابت‌ها هم به‌عنوان تهیه‌کننده با این پروژه همراه است و احتمال می‌رود در نقش خودش هم بازی کند.‌
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :