• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 11 اردیبهشت 1402
کد مطلب : 190533
+
-

نکته بازی/ اصلا کار مافیای سیسیل بود!

سعید مهری خوش‌اقبال بود که گل صعود استقلال را به پارس‌جنوبی زد و کمی از زیر فشار بیرون آمد. مهری که به شکل عجیبی برای شوت‌زنی اشتیاق دارد و ضربات غیرمؤثرش هیچ کمکی به تیم نمی‌کند، در دربی هم می‌توانست محمد محبی را صاحب موقعیت عالی گلزنی کند اما خودش شوت زد و موقعیت از دست رفت. او این چند روز به همین دلیل زیر فشار بود و در جم هم شادی گل معناداری انجام داد. از همه عجیب‌تر اما ادعای مهری در مورد محرومیتش بود. این بازیکن که به‌خاطر تمارض آشکار کارت زرد گرفت و حضور در نیمه‌نهایی را از دست داد، بعد از بازی گفت: «سناریو چیده بودند تا مرا محروم کنند.» محرومیت شما اصلا کار مافیای سیسیل و سرویس‌های جاسوسی بود؛ بس که بازیکن خفنی هستی استاد!

نتوانستی ثابت کنی
پس از شکست استقلال در دربی، انتقادهای زیادی از ساپینتو صورت گرفت مبنی بر اینکه چرا از ارسلان مطهری در ترکیب اصلی استفاده نکرده و پیمان بابایی را به او ترجیح داده است. نقدها در این زمینه، درست و منطقی به‌نظر می‌رسیدند؛ چرا که ارسلان به‌اصطلاح «دربی‌باز» است و البته بابایی هم در برابر پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. در چنین شرایطی مطهری برای بازی با پارس‌جنوبی جم به ترکیب آبی‌پوشان بازگشت و انتظار می‌رفت با هنرنمایی در زمین نشان بدهد تصمیم مربی پرتغالی در شهرآورد غلط بوده، اما این اتفاق رخ نداد. مطهری یک نیمه نمایش کم‌اثر در خط حمله آبی‌ها داشت؛ چنان که ساپینتو تصمیم گرفت بین 2نیمه او را در کنار 2بازیکن دیگر تیمش تعویض کند. بعد از آن استقلال کمی بهتر شد.

اتفاقا دارید به قلیچ کمک می‌کنید
حضور وحید قلیچ سر تمرین استقلال بعد از شکست این تیم در دربی تهران، همچنان بازتاب‌های خاص خودش را دارد؛ حرکتی که با انتقادات گسترده مخصوصا از سوی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس همراه شده است. در شرایطی که خود قلیچ می‌گوید پول خریدن یک کیلو مرغ را هم ندارد، ناصر محمدخانی مدعی شد این سنگربان پیشین سرخ‌ها 2خانه و یک خودروی میلیاردی در اختیار دارد! به‌طور کلی و فارغ از اینکه چه‌کسی راست می‌گوید، اتفاقا به‌نظر می‌رسد این واکنش‌های گسترده همان چیزی است که قلیچ می‌خواهد. او که قبلا با کری‌های سطحی و سخیف برای استقلالی‌ها مورد توجه قرار گرفته بود، حالا حرفه‌اش را عوض کرده تا دوباره روی بورس برگردد. پس هر قدر بیشتر در موردش حرف بزنید، خوشحال‌تر می‌شود. اجازه بدهید همین‌جا نقطه بگذاریم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید